mitä teen?

mitä teen?

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 18.02.2007 klo 12:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mymmeli77 kirjoittanut 18.02.2007 klo 12:26

olen ollut avio-mieheni kanssa kohta 14vuotta,naimisissa vuodesta 2001.meillä on yksi yhteinen lapsi,tytär…pari suhteemme on muuttunut vuosien varella yhä ns.arkisemmaksi,olen monesti pyytänyt mieheltäni romantiikkaa ja yms..en vaan ole kyllä itsekkään pahemmin osannut panostaa,oenkä yrittänyt…luulin kuitenkin,että asiat olisivat tavallisen hyvin…huomasin,että mieheni alkoi käyttäytymään minua kohtaan kylmemmin,viikon loppuisin,havaitsin,että hän viihtyi ystäväni lähellä…eräänä perjantaina kaikki romahti..olimme toisten ystäviemme kanssa ravintola iltaa viettämässä ja avauduin yhdelle ystävällemme,parisuhteestamme..hän vahingossa lipsautti,että mieheni on tunnustanut kaveriporukassa ihastuneensa erääseen ystäväämme,arvasin heti kenentä on kyse,parhaasta ystävästäni! sain kamalan raivarin,luulin että kuolen…kotimatka oli kamala yhteiseen kotiin,riitelimme ja mieheni lähti taksilla samaisen ystäväparin luokse yöksi,siis naisen,kehen hän oli/on ihastunut…pariskunnan miespuolinen edustaja vakuutteli minulle,ette ole tapahtunut mitään vakavampaa,fyysistä ja hän otti mieheni yöksi,jotta hän voisi keskustella hänen kanssaan paremmin…
sain veljeni avovaimon tueksi,onneksi..seuraavana päivänä hän tuli kotiin,puhuimme,hän kertoi,että oli yht´äkkiä tuntenut jotain sisällään ja halunnut suudella ystävääni,hän ei kuitenkaan ollut saanut lupaa..tivasin,että mitä hän haluaa,sitten tokaisi haluavansa ystäväni ja rakastavansa häntä,ei minua!soitin samam tien ystävälleni,kerroin mitä mieheni haluaisi, oli kamalan tyrmistynyt,kertoi ettei missään nimessä ja missään vaiheessa haluaisi näin käyvän…mieheni oli todella sekaisin,melkein heti sen jälkeen hän olisi halunnut kanssani seksiä!!!lähdin pois kokoamme,lapsemme kanssa päiväksi,mieheni soitti ja pyysi takaisin,palattuani kertoi kuinka hän oli minua kaivannut ja tajusi mitä voisi menettää…hän myös väittää,ettei halunnut suhdetta,mutta miksi kertoa asiasta,ystävälleni ellei haluaisi vasta rakkautta???ja miksi ystäväni ei kertonut,vaikka tiesi meillä olevan hiukan ongelmia???hän tosin kerran kehoitti minua pitämään mieheni viikonloppuisin kotona…miksi hän ei pakottanut miestäni kertomaan…?nyt olemme menossa pariterapiaan,olemme tehneet selväksi,että tunteistaan täytyy tästälähin puhua aviopuolisolleen olkoon ne minkälaisia tahansa…meheni myös ilmoitti yhdessä vaoheessa ystävälleni,ettei kadu tekemisiään,tämä tapahtui samaisen viikonlopun jälkeen,kun hän yritti ystävääni suudella,hän myös lähetti rakkaus viestejä hänelle…miten voin olla varma tulevaisuudestamme?😭😑❓