Mitä tapahtui kiltille tytölle?
Olen tosi iloinen, kun löysin tämän palstan. Kirjoitan tänne nyt siis ensimmäistä kertaa.
Olen nelikymppinen naimisissa oleva nainen ja 10-vuotiaan pojan äiti. Elämäni on tai ainakin pitäisi olla kunnossa, minulla on ihana rakastava mies ja ihana poika, minulla on töitä, harrastuksia ja paljon hyviä ystäviä ympärillä.
Tilanne on tämä; olen noin 8 kuukauden ajan tapaillut minua yli 10 vuotta nuorempaa miestä. Tapaamiset ovat olleet satunnaisia, mutta kuitenkin useamman kuukauden ajan viikottaisia. Tapaamiset ovat olleet oikeastaan pelkästään sitä, että mennään sänkyyn ja sitten lähden kotiin. Joskus jään yöksi, mutta harvemmin. Toisinaan katsotaan elokuvia ja istuskellaan, mutta minkäänlaista ”järkevää ja aikuista” keskustelua emme koskaan käy. Välillä tuntuu, että välillämme on jotain enemmän ja on ns. tunteet pinnassa kummallakin, mutta harvemmin kuitenkin.
Jos näemme esim. kaupassa tai ravintolassa, emme yleensä edes juttele. Muutenkin tilanne on vähän se, että tämä nuori sinkkumies ottaa tilanteesta kaiken hyödyn, varsinkin kun minä yleensä menen hänen luokseen heti kun hän pyytää. Muutoinkin hän käyttäytyy välillä niin, että minulle tulee todella nöyryytetty olo.
En tiedä, pelkään, että olen jotenkin sekoamassa tai että minulla on oikeasti päässä vikaa. Haluaisin tilanteesta irti, olen väsynyt valehteluun ja tähän kaksoiselämään. Mutta sitten toisaalta mietin usein, kuinka mukavakin tämä mies osaa olla ja kuinka kivaa meillä on ollut. Mutta mielenrauhaa en ole kyllä tuntenut pitkiin aikoihin.
Jos jollain on samanlaisia kokemuksia, niin kuulisin mielelläni.