Sidukka2 kirjoitti 19.3.2011 17:8
Hei!
Nyt ollaan sitten todella pohjalla. En ole kuukausiin tänne kirjoittanut, salasanatkin unohtui, mutta rekisteröidyin uudelleen. Eli tilanne on nyt se, että marraskuussa kun yritin suhteen lopettamista, niin heikkona ihmisenä se ei vaan onnistunut. Mutta nyt se on oikeesti loppu. Kolmisen viikkoa sitten olin vielä tekemisissä tämän nuoren hepun kanssa, mutta siitä meni ehkä sitten viikon päivät, kun kuulin kyliltä, että tämä heppu on ruvennut seurustelemaan 20v tytön kanssa. Hyvä niin.
Mutta, mitä ihmettä! Mä olen aivan totaalisen täysin hajalla itseni kanssa. Ensinnäkin suorastaan hämmästyin sitä, kuinka loppujen lopuksi pahalta tuntuu ajatella, että tällä hepulla on nyt tyttöystävä ja mietin öisin mitä kaikkea kivaa ja ihanaa heillä on. Kidutan itseäni jopa aivan sairailla ajatuksilla. En käsitä itseäni. Itken, itken ja itken. Säälin itseäni, suren mitä oikein olen mennyt tekemään. Katson peiliin ja tuumin, että ei ole ihme, että otti tilalleni 20 v, itse olen 40v ja omasta mielestäni ruma rupsahtanut vanha akka. Mieheni ihmettelee ja lohduttaa, kehuu kauniiksi ym. Selitän käytöstäni kevätväsymyksellä, masennuksella ym. Samaan aikaan meinaan melkein oksentaa, koska on niin huono omatunto. En pysty nukkumaan kuin maksimissaan pari tuntia yössä. Pelkään oikeasti, että entä jos en pääse tästä yli, märehdin asiaa ja muistelen ja mietin menneitä ja jää elämä elämättä, jonka sinänsä pitäisi olla ihan hyvissä kantimissa, jos ajattelee, että on hyvä mies, ihana poika jne. Eilen tilasin lääkärin, mutta sain ajan vasta 5.4. Miten jaksan sinne asti, jos en pysty nukkumaan.
Sitäkin suren, että olinko tosiaan niin yhdentekevä tälle hepulle, ettei hän sitten vaivautunut edes tekstaria laittamaan, että mikä on tilanne. Ja samoin ajattelen, kuinka nöyryytetyksi tunnen itseni, naureskeleeko hän nyt minulle. En tiedä, välillä tulee mieleen, että en jaksa enää. Olen niin väsynyt. Ja mistä näitä kyyneleitä oikein riittää? Sekoanko lopullisesti. Voisiko joku kertoa ja luvata minulle, että vielä jonain päivänä olen päässyt tästä yli ja voin nauttia elämästä vielä niin kuin joskus ennen. Auttakaa hyvät ihmiset.
Sidukka, en tahdo mitenkään olla ilkeä, jos siltä kuulostaa, mutta muistuttaisin sinua tästä muutaman viikon takaisesta viestistäsi, jossa olit asian kanssa kovin tuskissasi, olit yrittänyt jo katkaista suhteen siinä onnistumatta, mutta kun kuulit tämän alkaneen seurustella murruit täysin - siis mikä on muuttunut muutamassa viikossa niin, että voit vannoa, ettet ottais enää 100% varmuudella ihastusta takaisin?
Minun tekstini voi kuulostaa ilkeältä, mutta kaiken nähneenä pelkään, että tilanne voi toistua, nimenomaan siksi, ettet ole avoin miehellesi tässä asiassa, kuinka helppoa on livetä taas vaikka tuskasi on kova tällä hetkellä, sitä en epäile hetkeäkään.
Siis pyydän mieti vielä kerran, sen uhallakin, että menettäisit miehesi ja perheesi, sillä myös tuo helmin aiemmin mainitsema kiristys on mahdollista jos tuon nuoremman miehen suhde loppuisikin.
Siis minulla ainakin välkkyy punainen vaaran merkkivalo kun tätä ketjua luen.
Mutta muista nyt, että en tahdo suinkaan ilkeillä, enkä moittia, tahdon vaan, ettei tuo toistu.
Siis voimia sinulle tämän läpikäymiseen ja tunteidesi setvimiseen.