Mitä minun pitäisi ajatella

Mitä minun pitäisi ajatella

Käyttäjä Anne-8/66 aloittanut aikaan 13.10.2018 klo 00:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Anne-8/66 kirjoittanut 13.10.2018 klo 00:58

Olen nyt 52v Olen aina tiennyt että minulla on yksi isoveli ja kolme pikkusiskoa. Olen elänyt lapsuuteni täyssiskoni kanssa lapsuuden ja aikuisuuden. Tapasin ihan ensimmäistä kertaa yhden nuorimmista siskoistani viime kesänä ja sain häneltä tietää mikä on minun isoveljeni nimi ja onnistuin somessa tavoittamaan hänet… Nyt en tiedä mitä teen. On hyvä että tiedän että he kaikki ovat olemassa, niin että voin tavoittaa heidät, mutta en luota siihen että pystyisin ajattelemaan heitä oikeina sisaruksinani, koska en ole heitä aikaisemmin tavannut. En voi jättää heitä pois mielestäni, mikä olisi helpointa.
Onko täällä joku joka on tavannut sisarpuolensa vasta aikuisena ensimmäistä kertaa ja mitä ajattelit, mitä tapahtui?

Käyttäjä Pikkumyy08 kirjoittanut 13.10.2018 klo 05:50

Anne-8/66 kirjoitti 13.10.2018 0:58

Olen nyt 52v Olen aina tiennyt että minulla on yksi isoveli ja kolme pikkusiskoa. Olen elänyt lapsuuteni täyssiskoni kanssa lapsuuden ja aikuisuuden. Tapasin ihan ensimmäistä kertaa yhden nuorimmista siskoistani viime kesänä ja sain häneltä tietää mikä on minun isoveljeni nimi ja onnistuin somessa tavoittamaan hänet... Nyt en tiedä mitä teen. On hyvä että tiedän että he kaikki ovat olemassa, niin että voin tavoittaa heidät, mutta en luota siihen että pystyisin ajattelemaan heitä oikeina sisaruksinani, koska en ole heitä aikaisemmin tavannut. En voi jättää heitä pois mielestäni, mikä olisi helpointa.
Onko täällä joku joka on tavannut sisarpuolensa vasta aikuisena ensimmäistä kertaa ja mitä ajattelit, mitä tapahtui?

Minä.asiasta voisin kirjoittaa sinulle yksityisesti.

Käyttäjä Pikkumyy08 kirjoittanut 14.10.2018 klo 10:10

Pikkumyy08 kirjoitti 13.10.2018 5:50

Anne-8/66 kirjoitti 13.10.2018 0:58

Olen nyt 52v Olen aina tiennyt että minulla on yksi isoveli ja kolme pikkusiskoa. Olen elänyt lapsuuteni täyssiskoni kanssa lapsuuden ja aikuisuuden. Tapasin ihan ensimmäistä kertaa yhden nuorimmista siskoistani viime kesänä ja sain häneltä tietää mikä on minun isoveljeni nimi ja onnistuin somessa tavoittamaan hänet... Nyt en tiedä mitä teen. On hyvä että tiedän että he kaikki ovat olemassa, niin että voin tavoittaa heidät, mutta en luota siihen että pystyisin ajattelemaan heitä oikeina sisaruksinani, koska en ole heitä aikaisemmin tavannut. En voi jättää heitä pois mielestäni, mikä olisi helpointa.
Onko täällä joku joka on tavannut sisarpuolensa vasta aikuisena ensimmäistä kertaa ja mitä ajattelit, mitä tapahtui?

Tänne foorumiin on kauhean vaikea kirjoittaa.siis samaa olen.kokenut ja voisin vaihtaa ajatuksia kanssasi.