polunkävijätär kirjoitti 21.3.2017 13:2
Siis onko pettämisestä ja viestittelyistä jo yli vuosi aikaa?
Mistä riitelette? Mitä tarkoitat sanoessasi, että mies toimii muttei kohtaa sinua tunnetasolla? Voisitko kertoa jonkin esimerkin, niin tätä tilannettasi pystyisi jotenkin ymmärtämään?
Mies jäi uskottomuudesta kiinni viime vuoden elokuussa.
Tätä asiaa on puitu, miehen mielestä loppuun käsitelty, minun mielestä ei.
Mies ajattelee kaikista ja kaikesta hyvää. Joskus jopa liiankin hyvää jopa omalla kustannuksellaan, hän antaisi vaikka viimeiset rahansa lompakostaan jos joku muu tarvitsisi sitä kipeämmin.
Hän on puhunut ystävilleen pelkkää hyvää minusta, hän ei lähtis minua mustamaalaamaan kenellekkään.
Hän hoitaa raha asiansa, laskut ja työnsä erittäin hyvin ja vastuullisesti.
Pettämään hän on minun mielestä langennut tunne puolen syistä, syistä joita mies ei itse tunnista. Hän ei suostu puhumaan aiheesta.
Mies toimii muttei puhu, tarkoitan sitä että hän saattaa hetken "parantaa tapansa", vaikea selittää, "olla ikäänkuin parempi avomies" mutta asioista ei siltikään puhuta, hän ei puhu. Saattaa kuulostaa oudolta.
Hän tuo mieluummin minulle kukkia taikka karkkia kaupasta kun tahtoo hyvittää jotain aiheuttamaansa, pahaa mieltä taikka on loukannut minua sanoilla, mieluummin kuin puhuisi taikka pyytäisi sanojaan anteeksi.
Minä koen tämän hankalaksi koska minä tahtoisin puhua asian pois.
Mitä näihin kuviin liittyen, mies harrasti tätä vielä jokin aikaa sitten ( myös tämän naisen kanssa jonka sänkyyn hän lankesi, n.reilu puolivuotta sitten ) sillä verukkeella että hän halusi esim pönkittää erään pullukamman naisen itsetuntoa, rohkaista, tuoda hyvää mieltä.
Se minkä minä olen tän puolenvuoden ajalla tajunnut, on se tosi asia että mies ei vaan yksinkertaisesti tunnista tunteita eikä näinollen myöskään kykene niitä käsittelemään.
Tämä onkin sitten se suurin mörkö meidän parisuhteessa.