olen elänyt uusperheen arkea ja nyt alan väsymään.onko syy se että ei ole omia lapsia ja en osaa suhtautua miehen lapsiin/nuorisoon.tuntuu että arki pyörii heidän ympärillä.mutta miehen ja minun välillä ei ole enään mitään.miten voi teini ikäinen viedä 5 vuotiaan käyttäytymisellä kaikki voimat?tuntuu että kaikesta saa sanoa 100x ja sitten pari päivää menee hyvin mutta taas kaikki on niinkö ennnenkin.kesä oli kaaos poika veti kurkusta alas 1300e eli kaikki kevari rahat ja vieläkin on kortti maksamatta.miehen mielestä se on normaalia että 16v käyttäytyy noin.mies suunnilleen taputtaa pojan päätä ja kaikki jatkuu kuin ennnenkin.talous ei ole hurraava ja poka luulee et isi kyllä antaa rahaa.hän ei halua kesätöihin koska se vie hänen vapaa aikaa.lopuksi kaikki tulee toisenpään kautta minun kukkarolle.kotitöitä hän ei tee.mieluiten lähtee kavereiden kans.mies on yrittänyt viettää pojan kans yhteistä aikaa mutta hän ei halua.mitkään rajat ja säännöt ei päde.
mies alkaa olla väsynyt ja minä.usein en halua nousta aamulla sängystä kun tiedän että samat pulmat on taas edessä ja mikään ei mene eteen päin.aamuisin itken ennenkö pääsen jaloille-ja ilta pelottaa mennä sänkyyn koska tietää jo huomisen.
olen halunnut sairaalaan mutta lääkäri sanoi että se auta koska eka täytyy korjata tää ihmissuhde sotku.-jaa että miten?tekisin sen jos voisin.kun on pahoja ajatuksia itseään kohtaan ja arki mättää..mitä voi tehdä?mitä?en voi ymmärtää miten voi 16v poka terrorisoida kaikkea?kun olemme miehen kans kahden niin menee hyvin ja on rauhallista.heti kun poika tulee kuvioon niin stressi nousee.mies ei voi sanoa hänelle kuin ”sää”asioita sillä muuten hän saa rytmihäiriöitä.monesti kaupasta yms.tullessa istumme autossa kauan kun ei kumpikaan halua mennä taloon sisälle.olemme yritäneet että hän menisi äitinsä luo mutta siitä tulee vaan huutoa ja se ei onnistu.eikä tuu selvää miksi hän ei mee äitinsä luo.hakkaamme päätä seinään.ja poka on vielä kotona 4 vuotta.koulu ja armeija.mitä sitten kun kun me 2masentunutta palemme loppuun täällä?apua on haettu mutta sanovat että 12v on vanhin mitä me autetaan.onko joku ollut tämmösessä tilanteessa?😑❓
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.