Perhehelvetti; yhteinen koti, velkaa, pieni miehen alku kasvamassa. Miehen tärkein ”työ” juoda. Yhä enemmän menee aikaa humalassa, tai krapulassa. Kotona ollessaan kärsii reissuistaan -reissuissa ollessaan ei muistakkaan kotia ja perhettä. Kuvassa on vieraita naisia, ei mistään mitään väliä. Sangen hyväksi käytetty olo, kotona ollessaan vain kyselee joko viinaa tai rahaa..
Mistä voimia aloittaa tämän alkoholin huuruisen elämän ”purkaminen”..? Tahtoisin luoda lapselleni kodin, jossa ei tarvitse pelätä -jonne on turvallista tulla iltaisin -jossa olisi isikin odottamassa.. Kodin, jonne olisi kiva palata töistä kun tietäisi sen olevan samassa kunnossa kun lähtiessä ja siellä odottavan rakastavan isin. Mutta kun on niin paljon ajateltavaa, koko elämäni olen rakentanut tämän suhteen varaan ja toisella ei ole ollenkaan todellista halua muuttua -ei ottaa vastuuta mistään..
Ammattiauttajalla olen käynyt juttelemassa ja se hetken helpottaa. Mielialalääkitystäkin olen miettinyt, kun ei enää pysty selkeästi ajattelemaan asioita omassa päässään.
Eihän tämä maallinen taivallus yhteen eroon kaadu, vaikka siitä vaikeuksia tuleekin kun tietää, että toinen antaa vain mennä- ei välitä mistään..
Helppo on toisten sanoa, että rakenna vain oma elämäsi pikkumiehen kanssa.. Kunpa se olisikin niin helppoa, mistä sysäys ja voimia sen rakentamiseen?😭
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.