Mistä/miten löytää muita samankaltaisia ihmisiä(seurustelu mielessä)

Mistä/miten löytää muita samankaltaisia ihmisiä(seurustelu mielessä)

Käyttäjä TuomaR aloittanut aikaan 02.05.2017 klo 04:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä TuomaR kirjoittanut 02.05.2017 klo 04:10

Olen (tässä kuussa) 20 vuotias nuori miehen alku, ja mietin että mistä löytäisi muita samankaltaisia neitoja mikäli viihdyn vapaa-ajallani kotosalla koneen ääressä.

Eli olen aina viihtynyt kotosalla ja koneen ääressä. Välillä olen ollut kavereiden kanssa, on ollut harrastuksia jne, mutta aina se on pitemmän päälle mennyt siihen että koulun jälkeen menen kotiin koneelle. Joskus netin kautta kavereiden kanssa jotain jutellaan tai pelaillaan, mutta harvemmin muuten.
Tällä hetkellä olen sairauslomalla masennuksen (tarkemmin sanottuna väsymys joka johtuu masennuksesta) takia enkä pysty pitämään aikatauluista kiinni tarpeeksi jotta pystyisin koulussa käymään. Myös monet tapaamiset ovat menneet ohi kun en ole pystynyt aina aikatauluja noudattamaan. Käytännössä päivät menevät sillein että herään, jossain vaiheessa pakotin itseni syömään ruokaa ja koko päivän olen koneella eri asioita tekemässä, usein pelaamassa. Joskus lueskelen kirjoja.
Olen introvertti ja minulla on Asperger diagnoosi.

Kovin on hankalaa löytää toisia ihmisiä jotka viihtyvät päivän jälkeen kotosalla, mieluiten koneen ääressä pelaillen yms. Muut samankaltaiset ihmiset kun ovat suurimman osan ajasta kotonaan 😋 , enkä tällä hetkellä käy kouluja yms.

Kavereita tai ystäviä en kaipaa, vaan pitempiaikaisen tyttöystävän. Olen seurustellut kerran, noin 1.5 vuoden ajan, ja sen aikana kävi ilmi miten tärkeää on ainakin tällä hetkellä elämääni mikäli olisimme molemmat sellaisia ihmisiä jotka viihtyvät päivät kotosalla.

Mistä voisin etsiä samankaltaisia ihmisiä? Erilaisia seurustelusivustoja olen kokeillut, mutta useimmissa on älytöntä rahastusta tai ei ole ihmisiä tarpeeksi, tai ei ainakaan ole löytynyt.

Käyttäjä Herkkumerkkari kirjoittanut 15.05.2017 klo 21:04

Hei, täällä 24-v nainen.

On hienoa, että olet löytänyt oman juttusi, tietokoneen. Kirjoituksestani välittyy intohimo ja ilo työstää asioita siihen liittyen.

Sanotaan, että tämänpäivän nuorten työpaikoista suurinta osaa ei ole vielä olemassakaan. Että nuoret tulevat luomaan ne itse kokeilemalla ja keksimällä uutta. Kehoittaisin sinua yrittämään sinnitellä koulun kanssa kun alat tokenemaan, se on kuitenkin suuri satsaus tulevaisuuttasi ajatellen 🙂 Uskon sun löytävän vielä joskus oman juttusi työelämästä ´, kenties juurikin tietokoneiden parista.

Eikai meitä tyttöjä kannata etsimällä etsiä.. Kyllä niitä vastaan tulee, vaikka joskus toiselta tuntuukin. Tänä päivänä kohtaaminen ja läsnäolo tuntuvat olevan kaukaisia haaveita, eikä Suomessa toisiin ihmisiin tutustuminen ole ehkä niin helppoa kuin muualla maailmassa. Mutta harrastukset, tapahtumat, koulu, työ... niistä ihmisiä löytää, joilla on samoja kiinnostuksenkohteita kuin sinulla.