Mistä lisää voimia elämään?

Mistä lisää voimia elämään?

Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 26.03.2018 klo 10:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Auringonkukkanen kirjoittanut 26.03.2018 klo 10:52

Hei! Mistä saisi lisää voimia elämään?

Olen yli 30-vuotias nainen. Olen naimisissä ja meillä on yksi lapsi. Minulla ja miehellä menee huonosti. Minulla on esimerkiksi masennusta välillä, eikä mieheni tunnu oikein ymmärtävän jos en aina jaksa kunnolla. Lapsi on päivähoidossa juurikin tämän masennukseni takia. Olen saanut jutteluapua ja lääkkeitä masennukseen jo suht pitkä aika sitten, mutta tämä masennus taitaa olla hieman kroonista versiota. Yleensä olen kyllä piristynyt jos olen esim. saanut töitä. Olen myös käyttänyt esim. netin omahoito-ohjelmaa.

Mieheni on esimies-asemassa töissään ja hänen on vaikea ymmärtää miksi minä en ole töissä. Valittaa minulle välillä raha-asioistakin. Ollaan jotenkin eri aaltoptuudella tässä elämässä. Haluaisin kovasti päästä töihin, mutta ei ole vielä löytynyt sopivaa. Etsin kyllä lisää.

Elämä yhdessä ei ole kovin onnellista, mutta tuntuu etten jaksa erotakaan nyt, kun on kuitenkin yhteinen lapsikin. Halutaan molemmat kuitenkin olla hyviä vanhempia lapselle.

Mutta mistä saisin voimaa?