Minut torjuttiin taas, sattuu
En ole ikinä ollut parisuhteessa. Olen aina ollut ujo ja hiljainen. Ystävien seurassa tosin puhelias, mutta minuun tutustuminen vie aikansa. Eräs mies oli minuun pitkään ihastunut mutta minä epäröin omaa tyhmyyttäni. En uskalla rakastaa koska pelkään torjutuksi tulemista ja sitä että en lopulta kelpaakkaan. Lopulta minäkin ihastuin häneen, mutta juuri silloin ihan yhtä äkkiä hän lopetti yhteydenpidon. Vaikka oli minun mielestäni vieläkin kiinnostunut. Ei vastannut enää viesteihinikään. Lopulta sain tietää että hänen kiinnostuksensa oli loppunut.
Minuun sattuu ihan järkyttävästi kun tuntuu että en riitä kenellekkään. En itse uskalla tehdä aloitetta, saati sitten että ujosta minusta siihen olisikaan. Rakastun pelimiehiin jotka hylkäävät minut kylmästi sanomatta sanaakaan 😞 En ole edes sen arvoinen että kukaan kertoisi mitään syytä minulle.
Tuntuu vaan kamalan pahalta. Ja olen vieläkin ihastunut. Juoksisin hänen syliinsä jos hän kutsuisi. Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Miten voin lakata miettimästä häntä. En saa nukuttuakaan kun koko ajan pyörii päässä ja sattuu. Harmittaa että jos uskaltaisin heittäytyä, voi olla että tilanne olisi toinen. Mutten uskalla rakastua.
Olen koittanut pitkään vältellä mitään parisuhteisiin liittyvää. Mutta nyt tunteet ovat heränneet. Vaikka tiedostan että minä ja hän emme ehkä sopisi ollenkaan yhteen, sillä ei edes ole väliä. Haluan vaan olla jonkun kanssa. Toisaalta kaduttaa kun herätin tunteeni ja kaipaan nyt läheisyyttä ja muita tunteita kamalasti. Mutta ehkä näiden tunteiden kuuluisikin nousta pintaan ja minun lopettaa pelkääminen. Mitä minä teen, apua.