Minut jätettiin, apua mitä teen!

Minut jätettiin, apua mitä teen!

Käyttäjä No_One aloittanut aikaan 16.05.2015 klo 16:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä No_One kirjoittanut 16.05.2015 klo 16:47

olen täysin neuvoton, enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä… Puolisoni jätti minut torstaina yli neljän vuoden yhdessäolon jälkeen. Hän lähti äidilleen, joka on hyvin hallitseva persoona ja pitelee omia lapsiiaan naruissa kuin sätkyukkoja. Meillä on alle kuukauden ikäinen lapsi, joka on hänen mukanaan. Puolisolleni eron syy oli mielenterveyteni, eikä hän kuulemma jaksanut enää pelätä minua. Hän kuulemma pelkää että käyn hänen päälleen, vaikken näin ole itse ikinä tehnyt. Alkuun hän sanoi että katsotaan palataanko yhteen kun olen saanut pääni kuntoon. Hän sanoo, ettei halua lapsellemme sellaista lapsuutta mitä hänellä oli. Jäin yhteiseen asuntoomme, kuitenkin hän vaatii, että minun olisi lähdettävä sunnuntaihin mennessä ja jätettävä avaimet. Laitoin hänelle viestiä, että yritin pakata tavaroita mutten vaan pystynyt ja että haluan puhua asioista. Han ei ole vastannut viesteihin, yritin soittaa niin hän löi luurin korvaan. Yritin vähän ajan päästä soittaa uudelleen niin numeroon ei enää saatu yhteyttä. Mitä minun pitäisi tehdä?

Käyttäjä EronnutNainen kirjoittanut 16.05.2015 klo 21:18

Puoliso voi pelätä kovasanaista (yleensä miestä), tai henkisesti hänelle aggressiivisen oloista, vaikka se ei ole toisen tarkoitus. Mies ei aina ymmärrä tätä, kun miesjoukoissa käyttäydytään joskus ronskin suorasti ja kovasanaisestikin. Lue tästä:

http://www.lyomatonlinja.fi/web/guest/mita-se-on;jsessionid=A52DD14D833BFDE59B66EB3BBD9597CD

Jos epäilet, että olet ymmärtämättäsi käyttänyt henkistä väkivaltaa, ole yhteydessä ensi alkuun edellisen sivun palvelunumeroon. Siellä voit saada neuvoja. Jos uskallat, avaudu jollekin omalle läheisellesi. Toivon sinulle parasta.