Minua petettiin, sitten petin itse
Sain kuulla, että mieheni oli pettänyt minua. Tapahtuneesta on jo jonkin verran aikaa, niin pettämisestä kuin siitä kun sain tietää asiasta. Olen aina ollut sitä mieltä, että jos minua petetään, on suhde loppu. En pystynyt kuitenkaan miestäni jättämään, vaan olen yrittänyt antaa anteeksi ja unohtaa. En ole kuitenkaan pystynyt. Varsinkaan kun olen kuullut useammalta taholta, että mieheni ei ehkä olekkaan pettänyt minua ainoastaan tuota yhtä kertaa. Muista kerroista ei kuitenkaan ole todisteita ja mieheni kiistää kaikki muut, paitsi tuon yhden kerran.
Nyt olen kuitenkin itse pettänyt miestäni humalassa ollessani. Tuntuu aivan kamalalta. Itselleni yritän todistella, että tekoni ei ollut yhtä paha kuin mieheni, sillä itse olen ”vain” suudellut toista miestä, kun taas mieheni petti minua harrastamalla seksiä toisen naisen kanssa.
Olen taipuvainen syyttämään itseäni kaikesta ja nyt olenkin aivan sekaisin ja hukassa. Olen huono puhumaan ja mieheni luultavasti uskookin, että hänen pettämisensä on unohdettu ja anteeksi annettu näiden yhdeksän kuukauden aikana. Mutta eipäs olekaan ja niinpä hairahdin ”kostoretkelle”… Tiedän että mieheni romahtaa täysin, jos jätän hänet, mutta en ole enää varma, pystynkö jatkamaan suhdetta.
Uskon, että samankaltaisia tapauksia löytyy muidenkin parisuhteesta ja kokemukset auttaisivat.