ujom86 kirjoitti 26.10.2005 klo 15:30:
.. ja toisaalta oon katellinen niille ihmisille joitten kohalla tapahtuu jotain esim. just mitä tossa ekassa luki... ja säälittävää jos ny pussaa ekan kerran kimmaa oli sitte vanhempi tai ei nii 19veenä. muut on ties tehny mitä jo 15veestä alkaen, mulla ei oo tapahtunu yhtää mitään.
Olen viettänyt aika rankan nuoruuden. Join yläasteella aika paljon, menestyin kuitenkin hyvin koulussa joten vanhempani eivät ehkä ihan tajunneet tilannetta, tai eivät vain välittäneet. Noihin aikoihin kuuluu paljon juttuja, jotka mielelläni unohtaisin. Känninen surullinen pikkutyttö humalassa. Noihin aikoihin menetin neitsyyteni..en edes muista kaikkien ihmisten nimiä keiden kanssa olin.
Muutin 16-vuotiaana yksin asumaan uuteen kaupunkiin. En ollut todellakaan valmis siihen, mutta olin päättänyt tehdä sen. Lukuisia seksisuhteita ja yhdenyönsuhteita, juhlia juhlien perään. Oli pakko tehdä kokoajan jotain mikä sekoittaisi pään, ettei arki iskisi vasten kasvoja. Oli niin kamala olo, että oli pakko.
Olisin varmasti ainakin vähän tasapainoisempi ilman noita kokemuksia, ne ei todellakaan ole sellaisia mistä kannattaisi olla kateellinen, ne on sellaisia, joita en ole kenellekään ikinä pystynyt sanomaan, niistä tulisi todellisia jos sanoisin ne ääneen. Nyt ne tuntuvat vain unilta.
Jos tapaan noita ihmisiä kadulla joihin tutustuin noina vuosina, en todellakaan jää kysymään kuulumisia. Useimmiten saan paniikkikohtauksen, menetän todellisuudentajuni, ja juoksen karkuun.
Ilman noita aivotnarikkaan-vuosia olisin säästynyt aika paljolta. Olisin varmasti kokenut tähänastisen elämäni aikana tasapainoisen ja rakastavan parisuhteen, mutta osittain noiden vuosien takia,en pysty siihen, en luota ihmisiin. En luota siihen että joku rakastaisi minua ilman pinnallisia syitä, sellaisena kuin olen.