Siten niin liittyy lukiolaiset, että yleensä mulla ainaskin on sellaine käsitys, että kaikki muut lukiolaiset ovat jo sekstaillaat, paitsi mie en ole. Sittenkö tehdään tällaisii tutkimuksia mihin saa vastata nimettömänä, niin 16% ei ole edes suulle pussannut. Sitä vaan luullaan, että kaikki muut ovat kaikkea harrastaneet, mie vaan olen jäänyt kaikesta pois. Kaikki esittävät, että ovat olleet seksissä vaikka kuinka aikaisin vaikka eivät ole olleetkaan. Mie en esitä, mua pidetään lapsellisina. Olen kuitenkin niin aatellut, että se mies joka mun kanssa ekana joutuu sänkyyn, voikin olla onnellinen, että olen neitsyeenä pysynyt ja tavallaan odotellut tätä eka hemmoa.
Batterylle määrittelen kauhean nuoruuden. Muuten vähän samaa kuin sulla, mutta ei kuulunut seksiä eikä tupakkaa. Miksiköhän en ole koskaan polttanut, varmaa siksi, kun en tajua milloin pitää vetää sisään, milloin puhaltaa ulos. Viinaa olen juonut, putkassakin olen ollut, vähäsen huumeita,lastenkodissa ym. Mun lapsuus, ikään 9v asti oli hyvä, sitten kuoli isä. Sitten alkoi mun elämä minkä haluaisin unohtaa.
Mie en oikein tiedä Urpo, oletko sie aikunen vai et.. Sulla on aina paljon linkkejä ja niistä susta saa fiksun aikuisen tunnun. Mutta, jos unohtaa linkit, niin et aina ole kauhean aikuisen oloinen, välillä näin, välillä olet aika aikunen. Olet vähän epämääräinen eikä sua voi oikein laittaa mihinkään ikäluokkaan. Tai sitten voi olla, että olet niiden kirjoittajien tasolla ketä siinä ketjussa on. Sulla voi olla sellainen taito, että osaat muuttua aikuseksi tai nuoreksi, ihan miten tilanne vaatii. Tästä asiasta en ole mitenkään varma, tää oli sellainen tuntemus susta.