Minä, syöpä ja työ -chatit

Minä, syöpä ja työ -chatit

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 03.01.2018 klo 09:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 03.01.2018 klo 09:54

Tulossa Tukinetissä!

Suomen Syöpäpotilaat ry aloittaa Minä, syöpä ja työ -ryhmächatit tammikuussa 2018. 🙂👍

Chatit on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja ne järjestetään kevätkaudella ke 17.1. alkaen, aina joka toinen keskiviikko klo 20-21.30.

Chatissa voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Esim. saatat pohtia seuraavanlaisia kysymyksiä: Millaisia työelämän haasteita sairastuminen voi synnyttää? Missä asioissa työntekijä olisi kaivannut työpaikan tukea sairastuttuaan tai töihin paluun koittaessa hoitojen jälkeen? Miten sanoittaa syövän mentävä aukko CV:ssä? Minkälaisia hyviä kokemuksia on muille jaettavaksi?

Lisätiedot: https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=138

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 14.02.2018 klo 11:53

Hei ja muistutus,

Suomen Syöpäpotilaat ry järjestää Tukinetissä Minä, syöpä ja työ -ryhmächattejä, jotka on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille. Chat on aina joka toinen keskiviikko klo 20-21.30. Seuraava chat on jo tänään ke 14.2.

Chatissa voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Tule mukaan keskusteluuun!
🙂👍