Minä en pysty pettäjän kanssa jatkamaan,

Minä en pysty pettäjän kanssa jatkamaan,

Käyttäjä Ilmapallo aloittanut aikaan 04.07.2008 klo 23:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Ilmapallo kirjoittanut 04.07.2008 klo 23:01

vaikka alkupohdintojen jälkeen näin luulin ja päätin yrittää. Miten ihmeessä jotkut ovat niin vahvoja, että pystyvät jatkamaan suhteessa, jossa on tullut petetyksi. Minua ei auta jatkamaan edes ne hyvät asiat joista olen ollut onnellinen, vaikka niitäkin on paljon. Olen aloittanut psykologilla käynnit ja toivon saavani sieltä itsevarmuuteni näihin päätöksiin. Toivon, että ymmärrän, että minulla on mahdollisuus löytää tasapainoinen elämä itseni ja lasteni kanssa ilman lasteni isän olemista puolisoni. Tunteet heittelevät vielä moneen suuntaan, mutta pohjimmiltaan suunta on kohti eroa. Toivottavasti minäkin löydän vahvuuteni ja osaan tehdä itselleni oikeat ratkaisut. 😑❓

Käyttäjä Oodi kirjoittanut 06.07.2008 klo 02:20

Olet siis hyvin syvästi loukkaantunut - se on ymmärrettävää. Jos nyt joutuisin tilanteeseen, jossa olisin petetty osapuoli, vaa'assa painaisi hyvin paljon se, millä lailla tuo pettäminen on tullut ilmi, miten pitkään sitä on jatkunut ja pystynkö keskustelemaan asiasta sen osapuolen kanssa, joka on minua loukannut käytöksellään. Vaatii aikamoista ajatustyötä ja tietysti myös avointa keskustelua, kun tuosta jatkaa - onpa suunta kumpi hyvänsä - koska sen ratkaisun kanssa elää sitten tästä eteenpäin. Toivon sinulle hyviä keskusteluja tilanteen selkiinnyttämiseksi 🙂👍