Miksi mies aina pettää lupauksensa?
Meillä on ollut rankkoja aikoja mieheni kanssa. Uskottomuuttta mieheni taholta kolme kertaa. Aina olen antanut anteeksi ja ymmärtänyt. Nyt meillä on ollut loistava suhde. Tuntuu, että nyt kun olemme olleet yhdessä lähes 30 vuotta olemme saavuttaneet sen oikean toimivan suhteen.
MUTTA. Taas tuli tämä pikkujouluaika, kutsuja sinne tänne. Uskottomuutta en epäile, eikä sitä ole, sen tiedän.
Nyt minua harmittaa, kun mies lupasi tulla suoraan Tallinnan laivalta kotiin ilman jatkoja. Noin tunti lainvan saapumisin jälkeen tuli viesti, että ”jään yksille”. Yhdet venyi pariksi, mutta nyt on mies kotimatkalla…
Miksi mies ei osaa asettua minun housuihini ja tajuta miten pahalta tuntuu, kun ikinä nämä lupaukset ei pidä, jos ko. tilaisuudessa on nautittu alkoholia? Miten voi aamulla omasta aloitteestaan (!!) vannoa muuta, mutta illalla onkin ihan sopivaa unohtaa antamansa lupaus?
Tietenkään mies ei ole sinänsä tehnyt mitään väärää ja kotiintuloaikakin on ihan ok, mutta kaipaisin sitä, että KERRANKIN minulle ANNETTU LUPAUS PITÄISI! Miten se mies ei tajua, että haluaisin nähdä, että hänen sanaansa voi luottaa?
Kun itse olen illanvietossa ulkona, hän lähettelee tekstareista (joihin vastaan) ja tulen ajoissa kotiin. Sen kerran kun olin myöhempään niin odotti minua ja myönsi, että vaikeaa oli.
Mutta jos minä laitan viattoman tekstarin, kun hän on menoissaan, niin hyvä on jos tunnissa tulee vastaus ☹️ Tyhmä taidan olla. Olenko? Vai onko minulla vaan niin kovat traumat vanhoista jutuista, etten kestä tällaisia? Haluaisin edes kerran yllättyä positiivisesti kun lupaus pitää.
Me kuitenkin rakastamme toisiamme, mutta välillä tuntuu, että minä enemmän ja mies luottaa siihen 😭