Miks mies on kun päällikkö?
Hei!
Asun erillään mun miehestäni nyt vähän aikaa. Kuitenkin mieheni käy aina välillä mun luona.Me rakastetaan toisiamme tai no niin ainakin luulen. Mieheni kuitenkin on välillä niin ihmellinen. Jos miehellä on jo nainen jota se rakastaa niin miks se sit kattoo nakuja naisia netissä? En mä ainakaan katso nakuja miehiä netis koska mulle riittää yks mies. Toiseks olen raskaana ja mieheni luulee että haluan vaan hänen kanssa seksiä vaikka asia ei ollenkaan ole niin, mä haluan lämpöä ja hellyttelyä sekä olis kiva jos mieheni kanssa voisin mennä yhdes kävelemään mut hänelle on tärkeämpi netti kun minä. Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa. Sit jos ite etsin netistä ystävän niin sit hän on kauhee mustasukkainen vaik ite hän kyl saa katsoa nakuja naisia netis. Mitä siinä on että naisten rinnat on niin kiihottavia? Ei mun mielestä miehen sukupuolielin ole mitenkään kiihottavaa. Olis vaan kiva joskus jos mieheni kans vois keskustella mut hän keskustelee parhaiten tietokonen kanssa. Sit se määrää mua ihan kun mua tarvis määrätä mut jos mä sanon jotakin hänelle niin voi jestas et siitä nousee meteli. Sit hän luulee etten tiedä kenen kaverin luona hän käy vaik tiedän sen aivan hyvin. Hänen kaveri on aivan puupää joka on naimisis mut kuitenkin hässii toisten naisten kans ja yrittää saadaa mun mieheni tekee samaa vaik tietää että miehelläni on jo nainen, eli mut. Itse en halua toista miestä. Sit kun mieheni tajuais ettei sisällä voi polttaa tupakkaa mut kun ei kun pakko polttaa tupakkaa wc:ssä ja se ei ole ollenkaan kiva kun sit mun pitää pistä saunan ikkunan auki et tulis parempi ilma ja sit wc:ssaan tulee kylmä. Miten saisin mieheni lopettamaan tupakoimisen wc:ssä? Toivon että joku osaisi vastata näihin kysymyksiin? ☹️