En tiedä mistä tämän aloittaisin tai mihin päätän. Yirtän kuitenkin..😳
Viimeisen vuoden aikana olen ollut enemmän ja vähemmän apaattinen ja seksuaalisesti haluton ja itkuinen.
Nyt kaikki pahentuneet. Tuntuu että voisi purskahtaa itkuun mitä pienimmistä syistä tai tapahtumista ja niiden ei tarvitse edes minulle tapahtua vaan se voi tapahtua televisioissa. Jos se vain kosketaa minua niin niagara juoksee..
Itsestäni huomaan sellaisia piirteitä että kaipaan jotain jo menetettyä. Nuoruutta? Lapsuutta? Ja siksi olen usein itkuinen tai apaattinen.
En halua niihin palata mutta se tunne on välillä vaan niin sanoin kuvaamaton…🤔
Toinen asia on tämä seksuaalinen haluttomuus josta mieheni kanssa puhuttu satoja kertoja.. Rakastan miestäni ja haluan olla hänen kanssaan mutta tuo syö välejämme aika pahasti. Sillä mieheni tottakai haluaa seksiä ja useamman kerran viikossa ja minä taas voisin elää ilman. Olen aiemmin ollut seksuaalisesti aktiivisempi.. paljonkin..
Tuntuu että minussa tapahtuu jotain .. Tämä on kyllä aika sekavaa..
Ja tällaisen oivalluksen tein viikonlopun aikana.. Että minä rakastan miestäni ja lapsiani yli kaiken mutta en minä ole onnellinen!!
Tässä tämä voi tuntua olemattomalta tämä ongelma mutta se on minulle suurta ja jokapäiväiväistä..
Olisi ihana jos joku osaisi sanoa tai edes vihjata mikä on tai missä vika. 🙂🌻