Mikä saa valehtelemaan parisuhteessa

Mikä saa valehtelemaan parisuhteessa

Käyttäjä Nipikippeli aloittanut aikaan 27.10.2020 klo 11:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Nipikippeli kirjoittanut 27.10.2020 klo 11:42

Ryhdyin kohtalaisen nopeasti parisuhteeseen naisen kanssa. Jokainen voi kuvitella kun saa päälleen sen tunteen siitä oikeasta. Hän oli mahtava kunhan tuli ulos kuorestaan, ehkä jopa täydellinen juuri minulle. Ensin huomasin pieniä eroja kertomuksissa, sitten tarinat muuttuivat ja kun ihmettelin asiaa hermostuttiin. Minua syytettiin kyttäämisestä kun mielenkiinnosta kysyin jostain asiasta. Asiat jotka vaivasivat minua eivät olleet mitään hänelle. Long story short. Erossa oltiin kuukausi hän lateli minulle rakkauttaan välillä haukkui täysin minut. Nyt kulunut 2 viikkoa kun sanoi rakastavansa eikä hänellä ole ketään muuta, nyt asiat toisin. On parisuhteessa saman miehen kanssa jonka takia erosin kun en uskonut kaverin serkuksi. Eli olin tullut petetyksi. Itse en ole missään vaiheessa kieltänyt etten rakastaisi häntä ja paljon. Enkä kiellä vieläkään. En vain enää tiennyt mikä on totuus. Ihmisenä hän on mahtava juuri sellainen jonka tahtoisin. Jep kuulun katekoriaan herkät miehet. Viikkoja etsin syitä tapahtuneeseen itsestäni, nyt olen surun murtama. Minkä menetin, enkä ymmärrä miksi. Miksi valehdella syyttä. Miksi pitää toista roikkumassa jos on toinen mies tapailtavana. 

Käyttäjä Nöpö77 kirjoittanut 28.10.2020 klo 23:43

Syy ei ole sinussa vaan naisessa, hänellä on vakavia ongelmia mielenterveytensä kanssa jos krooninen valehtelu, muiden satuttaminen ja ihmisten tunteilla leikkiminen sujuu noin hienosti.

Olet onnekas kun pääsit hänestä eroon noin vähällä, tuommoiset tapaukset on vieneet miehiä itsetuhon ja vararikon partaalle tempuillaan. Olen nainen itsekin, nähnyt hyvin läheltä näiden sydäntenmurskaajien tietoisen toiminnan. Ole kiitollinen äläkä ole enää missään tekemisissä, blokkaa joka kanavasta, pysy kovana!