Mikä saa valehtelemaan parisuhteessa
Ryhdyin kohtalaisen nopeasti parisuhteeseen naisen kanssa. Jokainen voi kuvitella kun saa päälleen sen tunteen siitä oikeasta. Hän oli mahtava kunhan tuli ulos kuorestaan, ehkä jopa täydellinen juuri minulle. Ensin huomasin pieniä eroja kertomuksissa, sitten tarinat muuttuivat ja kun ihmettelin asiaa hermostuttiin. Minua syytettiin kyttäämisestä kun mielenkiinnosta kysyin jostain asiasta. Asiat jotka vaivasivat minua eivät olleet mitään hänelle. Long story short. Erossa oltiin kuukausi hän lateli minulle rakkauttaan välillä haukkui täysin minut. Nyt kulunut 2 viikkoa kun sanoi rakastavansa eikä hänellä ole ketään muuta, nyt asiat toisin. On parisuhteessa saman miehen kanssa jonka takia erosin kun en uskonut kaverin serkuksi. Eli olin tullut petetyksi. Itse en ole missään vaiheessa kieltänyt etten rakastaisi häntä ja paljon. Enkä kiellä vieläkään. En vain enää tiennyt mikä on totuus. Ihmisenä hän on mahtava juuri sellainen jonka tahtoisin. Jep kuulun katekoriaan herkät miehet. Viikkoja etsin syitä tapahtuneeseen itsestäni, nyt olen surun murtama. Minkä menetin, enkä ymmärrä miksi. Miksi valehdella syyttä. Miksi pitää toista roikkumassa jos on toinen mies tapailtavana.