Mikä on pettämistä, tämäkö?
Olen eronnut kaksi vuotta sitten. Ero oli riitaisa kaikin tavoin. Eron syy oli se tavallinen, kolmas osakas avioliitossa.
Eroa tehtiin pari vuotta. Ja kun sitten se oli virallista, hakeuduin ’vapaille markkinoille’. löysinkin uuden suhteen ja aloin seurustella.
Alku tuossa uudessa suhteessa oli outo. Mies tapaili muita ihmisiä, kuten minulle asia kerrottiin, todellisuudessa muita naisia. ( Selvisi nyt )
Jotenkin tämä ihminen ylipuhui minut lupauksillaan ja hyvällä käytöksellä. Minä joka edellisen suhteen lopun olin jatkuvasti nyrkin ja henkisen väkivallan maalitaulu, olin aivan myyty moisesta käytöksestä. Voiko tälläistä olla.
Menihän siinä pari vuotta. Riitoja oli aivan ihme asioista ja ihmettelin miehen lähdön helppoutta aina. Se kävi niin vaivattomasti.
Aina kun hän palasi, olin maailman ihanin ihminen, jonka eteen hän on valmis tekemään mitä vain.
Kunnes tuli taas ilmoituksen aika, toisesta naisesta.Siinä siis syy helpolle lähdölle ja osoite….??
Pum ja mun maailma hajosi. Tuttu tunne vielä!
Taas mua oksettaa ja karmea sisukseni täyttävä pallo on mun olotilaa taas.
Kertokaa nyt, onko normaalia pitää vanha seksisuhde mukana suhteessa koko ajan?
Tälle ihmiselle kerrotaan meidän ongelmat ja tähän ihmiseen otetaan yhteyttä tiukan paikan tullen. Minähän se ihminen kuuluisin olla, jolle pitäisi pahasta olosta kertoa???
Tähän ihmiseen hän on pitänyt yhteyttä koko suhteemme ajan. Kertonut minusta ja perheestäni.
Itse olin niin tyhmä että lopetin omat suhteeni, koska ajattelin ettei niihin enää voi pitää yhteyttä, koska seurustelen toisen kanssa.
On vaan niin tolkuttoman paha olla ja taas olen alkamassa alusta. Kuka pitää pystyssä mut ja mun lapset kun alkaa tuntua että itse en jaksa.
Mikä on raja, mikä on pettämistä, onko sitä säännöllinen yhteydenpito vanhan seksisuhteensa kanssa? Kun ottaa huomioon että keskustelun aiheet ovat nämä.
Kun tietysti se toinen osapuoli on sitä mieltä että hän ei ole pettänyt. Onko pettämistä vain se että kaksi ihmistä ovat seksisuhteessa keskenään. Mielestäni siihen lukeutuu muutakin… 😭