Mikä auttaa tuskaan... Miten palauttaa rakkaus..
Itken aina kun tilaisuus tuo siihen hetken, silloinkin kun se ei olisi sopivaa ja tuntuu, kuin kaikki olisi ohi…
Vaimoni ei sanomansa mukaan, enää rakasta minua niin paljon kuin haluaisi ?? ja tuntuu äärettömän etäiseltä.. Muutos entiseen, jossa halailimme ja olimme lähekkäin hyvinkin usein, on kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan.. Kaikki tämä on hiipinyt n. puoli vuotta sen hetkeksi väistyttyä ja nyt taas palattua ja nyt tuntuu, kuin seinä olisi kaatumassa päälle, eikä ole enää keinoa miten sen pitää pystyssä…
Olen aivan neuvoton ja ajatus että perheemme hajoaa on murskaava, sellainen jota en olisi ikinä voinut kuvitellakkaan, varsinkaan meidän perheemme läheisyyden ja yhdessä tekemisen vuoksi. Tuska siitä, että menettäisin elämäni rakkauden ja lapsemme joutuisivat kohtaamaan vanhempiensa eron on käsittämättömän suuri.
Syitä tähän tilanteeseen ei kuulemma ole, tunteet vain ovat hävinneet…
😭
Toivoisin, että ne olisivat vain muuttuneet ja pystyisimme jatkamaan ja parantamaan suhdettamme keinolla, millä hyvänsä, mutta keino, jolla edetä on pimennossa.
Jatkuvat rakkauden osoitukseni ilmeisesti vain pahentavat tilannetta ja taas tilanteessa, jossa joudun tukahduttamaan tunteeni, musertaa tuska minua vain entistä enemmän. Jos vain olisikin mahdollista, että pystyisin olemaan, kuin mitään ei olisi, ehkä aika korjaisi kaiken tai sitten ei…
Tämä tuskainen ja epätoivoinen kirjoitus palstalle on ehkä keino helpottaa oloani tilanteessa, missä en tiedä enää kuinka toimia…