Hei,
Se, kannattaako teidän vielä yrittää yhdessä, on kiinni teistä kahdesta. Haluatteko vielä yrittää yhdessä? Onko miehesi pahoillaan asiasta? Pyytääkö hän sinulta anteeksi? Katuuko hän sitä, mitä on tehnyt? Jos miehesi katuu tekemistään ja haluaa vielä jatkaa, silloin hän lienee olevan valmis kokeilemaan jatkamista.
Mutta sitten olet sinä ja sinun tuskasi. Luulen tietäväni, mitä se on. Nyt sinun ei oikeastaan tarvitse ajatella muuta kuin itseäsi, että miten itse tästä pääset eteenpäin. Muista, että et ole itse tehnyt mitään väärää, sinussa ei ole mitään vikaa. Muista, että olet hyvä ihminen ja sinulla on oikeus parempaan. Muista, että olet arvokas ihminen, joka ansaitsee kaikkea hyvää. Tee itsellesi hyviä asioita.
Jos pystyt, niin neuvoisin, että anna ajan kulua. Älä tee mitään nopeita päätöksiä. Jos siedät, että miehesi asuu saman katon alla, niin anna hänen asua ja anna ajan kulua. keskustelkaa asiasta niin paljon kuin mahdollista. Selvitä mieheltäsi kaikki asiaan liittyvät sinua askarruttavat asiat. Jos miehesi haluaa sinun kanssasi vielä olla, niin hän on velvollinen kertoamaan sinulle kaiken, mitä haluat tietää.
Ja sen voin sanoa, että tuska ja viha hiipuu ajan myötä. Anna vihanja tuskan myllätä nyt kun on niiden aika, mutta niin se on , että aika auttaa tässäkin. Vielä tulee se aamu, että huomaat kelpaavasi kelle vaan. Sitä voi olla nyt vaikea uskoa, mutta kyllä sellainen aamu tulee.
Lapsista en osaa sanoa, koska meillä ei menty eroon asti. Mutta veikkaan, että he selviävät kun he saavat pitää sinut lähellään eivätkä joudu yksin käsittelemään heille liian suuria asioita.
Mutta ennenkaikkea nyt anna vihan tulla ja pidä itsestäsi huolta, tee sellaisia asioita, mistä itse pidät, viis muista.
Koita jaksaa.