Mies petti kaikin mahdollisin tavoin
11 vuotta ollaan oltu yhdessä josta 10 naimisissa. Ollaan oltu onnellisia ja rakastuneita, mielestäni suhteessa ei ole ollut isoja ongelmia. Tinahäät oli viime viikolla, siitä seuraavalla viikolla mies kertoi että vuosi sitten on viettänyt yön kahdestaan naisen asunnossa ja kertoi pettäneensä, eivät menneet yhdyntään asti, mutta kerron myöhemmin miksi.
Hän sitten kertoi siitä lisää ja aika pian sanoin hänelle että hänen tulee muuttaa pois. Mies hätääntyi ja lupasi korjata asiansa, suhde naiseen oli katkennut melkein heti ko. yön jälkeen. En antanut periksi miehen pyytelyille, sillä mies petti viime kerran 6 vuotta sitten, jolloin kuitenkin pysyttiin yhdessä. Sen sanoin että jos pettäminen toistuu, niin ei voida jatkaa yhdessä enää.
Myöhemmin samana iltana mies tunnusti että hän oli lisäksi koko yhdessä olomme aikana tanssinut yökerhoissa useiden eri naisten kanssa ja lisäksi suudellut heitä. Tämän lisäksi paljasti polttaneensa pilveä ja juoneensa itsensä humalaan useita kertoja. Kaksi viimeksi mainittua eivät sinällään ole minulle eroa aiheuttavia asioita, vaan se että hän on aina sanonut että ei halua juoda itseään humalaan eikä ole koskaan kokeillut pilveä. Useasti näiden vuosien aikana ollaan keskustelta siitä mitä ollaan tehty ja ei tehty ja tähän mennessä on aina kieltänyt kaiken.
Lopputulemana en voi ymmärtää sitä, miten mies on kirkkain silmin pystynyt valehtelemaan minulle kaikki nämä vuodet ja näyttelemään että kaikki on hyvin. En nyt pysty uskomaan mitään mitä hän on minulle sanonut, minulla ei ole mitään käsitystä asioiden todellisesta tilasta. Hän ei omien sanojensa mukaan mennyt yhdyntään asti mutta en usko sitä. Uskon että sanoi sen vain jotta en jättäisi häntä, mutta kuinka tyhmänä hän sitten minua pitäisi. Olenko tekemisissä psykopaatin kanssa?
Ovatko muut kokeneet puolisonsa taholta näin pakkomielteistä valehtelua?