Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa kohta 6 vuotta. Meillä on yksi ihana peni lapsi ja toinen tulossa kesällä. Tammikuussa mies kuitenkin ilmoittaa ettei ole enää onnellinen kotona. Kaipaa meille enemmän yhteistä aikaa ja läheisyyttä (eli seksiä). Koitin järjestää meille useasti yhteistä aikaa ilman lasta ja lakanoiden välissä. Ei kelvannut. Mies oli edelleen pahalla päällä kotona ja istui mielummin kavereiden kanssa baarissa kuin olisi kotona. ☹️ Helmikuussa minulle selvisi syy tähän: miehellä oli suhde toiseen naiseen töistä. Tätä on jatkunut jo useamman kuukauden.
Olemme käyneet keskusteluja tulevaisuudestamme ja siitä että yrittäisimme vielä olla yhdessä. Mies ei ole myöntänyt suhdettaan tähän toiseen naiseen. Olen syyttämällä kysellyt mutta vastaus on aina ei ole mitä luulen, ovat vain kavereita ja tälle toiselle naiselle on helppo puhua. He viestittävät kuitenkin aina iltaisin hempeitä kun olen mennyt nukkumaan. Satuin muutamaan otteeseen näkemään viestejä miehen puhelimessa, ei ihan perus viestejä työkavereiden kesken.. Nainen on myös lähettänyt miehelleni kuvia itsestään alusvaatteisillaan. Ja jos mies on myöhään pois kotoa on useimmiten tämän naisen kanssa 😭 Minkälainen ihminen tapailee varattua miestä jonka vaimo on viimeisellä kolmanneksella raskaana?
Pikkuhiljaa alkaa voimat loppumaan ☹️ Pahinta on että ovat lähdössä kohta yhdessä työmatkalle 5 päiväksi, on sinne muitakin lähdössä mutta mutta..
Mitä tässä pitäisi tehdä? Erota en haluaisi vaan olla taas yhdessä ja kasvattaa molemmat lapsemme yhdessä. Kirjoitin ajatuksiani paperille kaikesta tästä ja ajattelin antaa sen illalla miehelleni luettavaksi. Jos sillä saataisiin mies myöntämään suhteensa tähän toiseen naiseen?