Mies pelkää avoliittoa

Mies pelkää avoliittoa

Käyttäjä Luutu aloittanut aikaan 28.02.2008 klo 12:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Luutu kirjoittanut 28.02.2008 klo 12:02

Hei, tästä onkin aikaa kun viimeksi kirjoitin.

Nyt on elämäntilanne muuttunut entisestä seesteisempään ja tapasin ihanan miehen keväällä. Nyt olemme muuttaneet yhteen ja miestä alkoi juuri ennen muuttoa pelottaa kovasti yhteiselo..
häntä kuulemma pelottaa yhdessä asuminen, ja siinä se että osaako ja pystyykö hän asumaan kanssani,kun ei ole koskaan asunut aiemmin naisen kanssa–

pelottaa myös se, kun hän tarvii välillä omaa rauhaa, haluaisi välillä nukkuakin yksin, jne

Pelottaa se kun aiemmat suhteet ovat kariutuneet jo aika alkuvaiheessa (3-4kk) kun hänellä on tunteet lopahtaneet kesken kaiken ihan yhtä-äkkiä

tämän kammon hän kertoi sitten viikkoa ennen muuttopäivää, olin itse ostanut asunnon, jossa minulla on kyllä varaa asua yksinkin,mutta asunto tuli ostettua siksi, että muuttaisimme yhteen.
Mies itse ehdotti muuttoa yhteen..minä vielä pelottelin että oletko varma, koska tiedän hänen taustansa, että haluaa välillä omaa rauhaa, ei ole asunut ennen avoliitossa..

Kuitenkin lähes koko seurusteluajan olemme viettäneet n95% minun asunnollani, mies asui veljensä kanssa opiskelijasolussa ja kuitenkin eniten olemme viettäneet minun kaksiossani aikaa.

Yhteiselo kaksiossa on mennyt mielestämme kivasti, mutta hänellä on ollut mahdollisuus mennä välillä omaankin kotiinsa rauhoittumaan ja tekemään omia juttujaan.

En ole kahlehtiva tyyppi ja tuntuu että nyt alkoi minuakin ahdistamaan suuresti, ja olen itse aiemmin ollut naimisissa ja kolmesti asunut avoliitossa miehen kanssa..
Nyt tuntuu että ”taasko käy näin että suhde kariutuu ja haluaisin että mies menisi jonnekkin juttelemaan sisäisten mörköjensä kanssa”

Välillä vaan tuntuu että tämäkö on minun elämää,minulle jaetut kortit, että onnistun tapaamaan ja löytämään ihanan ihmisen ja sitten käykin näin..toisaalta mitään eroa tässä ei olla tehty,mutta mies kertoi että hän kovasti pelkää sitäkin että erotaan,ja sitten hän pelkää että ei jaksa itseään jos erotaan!
mitä hemmettiä tässä pitäisi tehdä?

auttakaa jos osaatte 😯🗯️