mies on pettänyt ja potee syyllisyyttä, miten selvitä??
Hei!
en tiedä mistä saisin asiaani apua joten eksyin sivustolle ja kokeilen nyt täältä…
eli mieheni petti minua noin 4kk sitten, jäi kiinni, mutta päätimme jatkaa kuitenkin. Itse olen antanut tämän hänelle anteeksi, koska elämämme tuohon aikaan ei ollut ruusuista jne. Nyt miestä kertoi että häntä ahdistaa todella paljon se mitä minulle teki. Hänestä tuntuu pahalle katsoa minua silmiin, toisinaan tekee pahaa koskettaa. Hän sanoo rakastavansa minua (ja tämän kyllä uskon), mutta nyt hän miettii eroa oman ahdistuksen vuoksi.
Itse en erota haluaisi ja olenkin luvannut auttaa ja tukea miestäni tämän yli, mutta nyt tuntuu että miten se pitäisi tehdä. Mitä yleensäkin tässä pitää tehdä että erolta vältytään.
Kerron vähän tausaa…. olemme molemmat aiemmin eronneita, eli olemme uusioperhe. Minulla kolme pientä lasta ja hänellä kaksi teinityttöä. Miehellä oma asunto ja minulla omani, etäisyyttä n. 50km.
En kuitenkaan halua että hän muuttaa omaan asuntoon, on käytännössä asunut luonani, koska petti minua naapurin rouvan kanssa… Asumme siis virallisesti eri asunnoissa, mutta mies kun tekee reppuhommia niin tapaamme vain viikonloppuisin
olisin todella kiitollinen jos saisin jotakin apua ja keinoja tästä selviämiseen. Miten saan mieheni antamaan itselleen teon anteeksi?? Mihinkää terapiaan hän ei todellakaan lähde, hän on sellainen perus suomalainen mies joka ei paljoa puhu…
kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille