mies jätti yllättäin

mies jätti yllättäin

Käyttäjä sonja1984 aloittanut aikaan 15.07.2015 klo 20:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä sonja1984 kirjoittanut 15.07.2015 klo 20:11

Kertokaa ihmeessä miten selviän tästä .Seurustelin ihanan miehen kanssa. Rakastuin häneen silmittömästi. Meidän suhde oli kaikin puolin rakastava ja ihana. Entinen mieheni uhkaili meidän suhteemme loppumispisteeseen. Sairasta. Rakastin tätä uutta. Yli kaiken .Haaveilimme yhteisestä lapsesta. Yritimmekin. Asuimme yhdessä .Kunnes kaksi päivää sitten entinen mieheni meni uuden työpaikalle uhkailemaan ellette lopeta hän uhkasi jopa tapolla. ☹️ kyseessä turkkilainen kulttuuri. En nyt sitten kaipaa mitä rasistisia vaan asiallisia kommentteja ja vinkkejä selviytymiseen .Uusi mieheni lupasi ettei hän päästä musta koskaan irti. Lupasi ja vannoi .Mutta kaikki romahti täysin. Hän lähti ja lupasi että kaikki järjestyy tuli mitä tuli entiseni taholta .Mutta ei .Hän ei vastannut enää viesteihin .Esti puhelut. Kaikki .Ennen tätä hän sanoi rakastavansa eikä lähde eikä jätä. Kun en saanut häntä kiinni. Menin hänen kotiovelle. Jolloin hän sanoi haluaa erota että tästä tulee vaan enemmän pahaa. Hän jätti .Ja pyysi mua lähtemään. Purin hänelle oloani mutta ei auttanut .Sattuu niin lujaa. Sydäntä repii .Hän ei ole vastannut näinä kahtena päivinä edes viesteihin .Pyysin että jos hän oikeasti rakasti niin kunnioittaisi mua sen verran että puhuisi edes puhelimessa tämän asian. Miks ihmeessä rakastamani ihminen tekee näin. ☹️ miksi miksi miksi. Jäin oloni ja ajatusteni kanssa tyhjän päälle enkä saa mitään selitystä .Jäljellä ihania muistoja ja karu lopetus .Mulla on kaks lasta ja pitäisi jaksaa. Yksin olo ahdistaa ja satuttaa .En saa ajatuksia kasaan millään. Auttakaa hyvät ihmiset .Miten selviän tästä. Päässä pyörii vaan ajatus että hän oli mun elämäni ensimmäinen aito rakkaus .En osaa kuvitella elämääni ilman häntä .Satuttaa ajatus hänestä jonkun toisen kanssa kenen kanssa elää ja perustaa perheen ja se en ole minä ;( joku nainen saa hänestä ihanan miehen itselleen .Apua hyvä jumala😭😭😭

Käyttäjä Lissukka kirjoittanut 16.07.2015 klo 22:57

Hei Sonja 1984

Olen asunut ulkomailla ja tiedän turkkilaisen kulttuurin, minunkaan lasteni isä ei ollut suomalainen. Näin ollen pystyn kuvittelemaan tilanteesi.

Uskon nimittäin vahvasti, että ex-miehesi on uhannut nykyistä miestäsi ja pahasti, sillä siihen he ovat kykeneväisiä.

Jos Sinulla ja nykyisellä miehelläsi kaikki oli hyvin, muuta selitystä tälle ei ole. Sinun miehesi on pakotettu toimimaan juuri noin. Hän rakastaa Sinua ja haluaa elää kanssasi, mutta hänen on pelastettava henkensä. Sitä hän tällä hetkellä tekee. Hänen on toteltava ex-miehesi asettamia sääntöjä ja tärkein niistä on unohtaa Sinut, vaikka kuinka rakastaa.

Asia on nimittäin niin, että tuon kulttuurin miehet eivät anna naisiaan kenellekään toiselle, vaikka ero tulisi. En osaa antaa enempää neuvoa, kuin koeta rahoittaa tilannetta, jos olet siihen kykenevä.

Kaikkea hyvää Sinulle, asioilla on taipumus selvitä enemmin tai myöhemmin. Kärsivällisyyttä etelämaalaisten miesten kanssa kuitenkin tarvitaan ja ehkä sitä "naisellista viekkauttakin". Käytä sitä.

Käyttäjä sonja1984 kirjoittanut 17.07.2015 klo 12:51

Kiitos viestistäsi. Ymmärrän pointin mitä sanoit. Tuntuu vaan tosi hullulta että täytyy taistella omasta vapaudestaan .Tämä sama kaava on toteutunut ennenkin että olin suhteessa kenen kanssa vaan ja ei turkkilaisen niin aina hän on sen näillä uhkailuillaan stopannut. Tämä exäni on viimeinen ihminen sanelemaan elämälleni ehtoja .Hänellä on aikomus tuoda turkista ns ex vaimonsa ja lapsensa tänne .Hän on pitkin 7 vuotista suhdettamme pettänyt. Käyttämyt hyväkseen saadakseen täällä asiat kuntoon .Ylpeys näillä miehillä on korkea .Kaikki vika löytyy näköjään naisesta. Mutta eihän hän voi eöämääni aina ohjata näin että määrää kenen kanssa olen. Sairasta .☹️

Käyttäjä sonja1984 kirjoittanut 19.07.2015 klo 00:42

Monet lukee mutta ei kommentoi ☹️ kyseessä narskun piirteinen..omistushaluinen..en vissiin saa koskaa vapautta itteeni en elömääni