mies jätti yllättäin
Kertokaa ihmeessä miten selviän tästä .Seurustelin ihanan miehen kanssa. Rakastuin häneen silmittömästi. Meidän suhde oli kaikin puolin rakastava ja ihana. Entinen mieheni uhkaili meidän suhteemme loppumispisteeseen. Sairasta. Rakastin tätä uutta. Yli kaiken .Haaveilimme yhteisestä lapsesta. Yritimmekin. Asuimme yhdessä .Kunnes kaksi päivää sitten entinen mieheni meni uuden työpaikalle uhkailemaan ellette lopeta hän uhkasi jopa tapolla. ☹️ kyseessä turkkilainen kulttuuri. En nyt sitten kaipaa mitä rasistisia vaan asiallisia kommentteja ja vinkkejä selviytymiseen .Uusi mieheni lupasi ettei hän päästä musta koskaan irti. Lupasi ja vannoi .Mutta kaikki romahti täysin. Hän lähti ja lupasi että kaikki järjestyy tuli mitä tuli entiseni taholta .Mutta ei .Hän ei vastannut enää viesteihin .Esti puhelut. Kaikki .Ennen tätä hän sanoi rakastavansa eikä lähde eikä jätä. Kun en saanut häntä kiinni. Menin hänen kotiovelle. Jolloin hän sanoi haluaa erota että tästä tulee vaan enemmän pahaa. Hän jätti .Ja pyysi mua lähtemään. Purin hänelle oloani mutta ei auttanut .Sattuu niin lujaa. Sydäntä repii .Hän ei ole vastannut näinä kahtena päivinä edes viesteihin .Pyysin että jos hän oikeasti rakasti niin kunnioittaisi mua sen verran että puhuisi edes puhelimessa tämän asian. Miks ihmeessä rakastamani ihminen tekee näin. ☹️ miksi miksi miksi. Jäin oloni ja ajatusteni kanssa tyhjän päälle enkä saa mitään selitystä .Jäljellä ihania muistoja ja karu lopetus .Mulla on kaks lasta ja pitäisi jaksaa. Yksin olo ahdistaa ja satuttaa .En saa ajatuksia kasaan millään. Auttakaa hyvät ihmiset .Miten selviän tästä. Päässä pyörii vaan ajatus että hän oli mun elämäni ensimmäinen aito rakkaus .En osaa kuvitella elämääni ilman häntä .Satuttaa ajatus hänestä jonkun toisen kanssa kenen kanssa elää ja perustaa perheen ja se en ole minä ;( joku nainen saa hänestä ihanan miehen itselleen .Apua hyvä jumala😭😭😭