Hei pakko kommentoida
Ei luottamusta pysty samaan takaisin. Ei suhde ole enää sama ikinä. Pettäjä rikkoi sen. Ex petti minua 2 vuoden ajan. Yritin 1. 5 vuotta unohtaa, antaa anteeksi. En onnistunut, rikoin itseäni lisää. Muutuin ihmisenä enkä tunnistanut enää itseäni. Hulluksi mustasukkaiseksi kyttääjäksi. Vihasin itseäni. Opin myöhemmin rakastamaan itseäni, pikku hiljaa kun lähdin suhteesta.
Kun sain tietää pettämisestä kai masennuin jollain tavalla. Ilo elämästä katosi. Halusin päättää elämäni. Ei mikään kerta ajatus vain aidosti mietin/ suunnittelin päättäväni elämäni. Minua sattui niiin paljon. Luojan kiitos päätin lopulta jättää miehen ja elämä parani heti. Haavat se jättää joista en ikinä parane. Näin tänään exää, tankkasi autoa tien toiselle puolella. Odotin vaunujen kanssa bussia. Hänen näkeminen järkytti jotain minussa ja tulin sivustolle taas ( muutama vuosi taukoa) Minulle tuli fyysisesti niin paha olo kun näin hänet, oksetti, tuntui että en saa henkeä. Jos ihmisen näkeminen kaukaa tekee sen tämä ihminen teki pahaa ja paljon.
Mutta nykyään asiat on hyvin ja voi sinullakin olla. Mutta ei siinä suhteessa. Sanon rehellisesti jos olisin jäänyt suhteeseen olisin joko haudassa tai mielisairaalassa. Sellaista voi pettäminen tehdä. Kumpa pettäjät ymmärtäisivät sen.
Nyt olen elämäni onnellisin, 6 kk pojan äiti ja elämäni miehen kanssa kesähäät. Hän ei ikimaailmassa satuttaisi minua. Jos niin kuitenkin kävisi joskus
lähtisin poikani kanssa heti. Ei enää ikinä toista mahdollisuutta, ei kenellekkään. Se ei ole sen arvoista että mielenterveys menee. Kirjoitin koska olen ollut tuossa tilanteessa. Kumpa joku olisi silloin sanonut ja pakottanut että lähde hyvä ihminen. Lähteminen pelottaa. Tiedän sen.Rakkaus toista kohtaan saa yrittämään lisää ja lisää mutta ei kannata, osa sinusta kuolee yrittäessä. En olisi muutama vuosi sitten ikinä uskonut mitä elämäni on nykyään, olisi edes haavellut jostain näin ihanasta. Usko minua, kaikki eivät petä ja kunnollisia ihmisiäkin löytyy. Sinun pitää vain löytää sellainen 🙂 jaksamisia !