Mies jäi kiinni huorissa käymisestä

Mies jäi kiinni huorissa käymisestä

Käyttäjä Chilikurkku aloittanut aikaan 22.08.2016 klo 13:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Chilikurkku kirjoittanut 22.08.2016 klo 13:27

olemme olleet jo vuosia yhdessä. Mies on ollut aina hyvin mustasukkainen. Hän on myös mustasukkainen saamastani huomiosta ja kokee helposti jäävänsä ulkopuoliseksi keskustelussa. Riitoja on ollut paljon tälläisten asioiden pohjalta. Mies on kova kirjoittelemaan netin keskustelupalsoille. Minun netinkäytön hän kokee useasti liialliseksi. Kavereita hänellä ei juurikaan ole, tai ne ovat pariskuntia jotka tunnemme lähinnä minun kauttani. Nyt mies erään riidan jälkeen oli käynyt huorissa. Tilannut netin sexwork sivulta hotellissa olevalta hupakolta 30min session hintaa 100e. Sain tämän selville sattumalta. Mieheni näytti puhelimestaan jotain ja paluunäppäintä painaessani aukesi viestit-osio, jossa huomioni kiinnittyi englanniksi käytyy keskusteluun. Siitä lähti sitten tilanne vyörymään. Tuntuu uskomattomalta, että mies joka pelkää niin paljon minun pettävän häntä, pettää itse. Kysymykseen”miksi” ei löydy vastausta. Seksi on meillä luistanut hyvin. En tapaa pihdata, enkä käytä seksiä kiristyskeinona mihinkään. Jotenkin on vaikea ymmärtää koko asiaa. Mikä saa miehen toimimaan noin päättömästi. Hän ei todellakaan halua nyt erota. Lupaa tehdä kaikkensa, että suhteemme jatkuisi. Voiko tälläisen jälkeen enään luottaa? onko muilla teillä kokemuksia tästä? Olen tutustunut sexwork-sivustoon perinpohjin. Miehet kirjoittavat siellä huorista, aivan kun arvostelisivat autojen ominaisuuksia. Tsekkiläisiä huoria on siellä paljon. Toki suomalaisiakin yrittäjiä on. Kuvat on jotenkin muovisen oloisia, silikooneineen kaikkineen. Lähinnä tulee olo, että hyväksikäytetty on tuo mies seksihimonsa kanssa.

Käyttäjä Theofano kirjoittanut 25.08.2016 klo 13:03

Jos miehesi on ollut voimakkaan mustasukkainen, hänen pettämisensä ei oikeastaan ole kovin kummallista. Ensi alkuun se kuulostaa epäloogiselta, että miksi tekee itse jotain, mistä epäilee toista - mutta miksi luulet, että hän epäilee toista? Koska hän itse tuntee vetoa siihen suuntaan! On äärimmäisen tyypillistä, että pettäjät ovat voimakkaan mustasukkaisia kumppanistaan, koska he toki epäilevät kumppaniensa puuhaavan samaa, mitä he itse.

Pettäjät eivät myöskään petä siksi, etteivät saisi seksiä tarpeeksi. Valitettavasti kysymykseen "miksi" et ehkä koskaan saa vastausta ja sen kanssa on opittava elämään.

Vaikka ensi alkuun onkin tyypillistä ja normaalia etsiä syytä toisesta osapuolesta eikä omasta puolisosta, niin karu totuus silti on, että puolisosi oli itse aloitteellinen eikä kukaan käyttänyt häntä hyväksi. Yleensä tilanne on herkemmin toisin päin, prostituoidut ovat todennäköisemmin hyväksikäytettyjä kuin heidän asiakkaansa... Jos miehesi ei olisi onnistunut ostamaan seksiä, hän olisi etsinyt seuraa palstoilta tai jotain muuta.

Mitä tässä voi sitten tehdä? Karu vastaus on, että miehesi tuskin muuttuu. Hän lupaa 10 hyvää ja 9 kaunista nyt, kun on mokannut, mutta kunhan annat anteeksi, hän palaa takaisin kontrolloimaan sinua ja lieka tulee olemaan entistä tiukempi. Todennäköisesti hän myös tulee edellyttämään, että asiasta ei keskustella enää sen jälkeen, kun olet "antanut anteeksi".

Voit tunnustella, toimiiko miehesi seuraavilla tavoilla:
1. Vaikuttaako hän olevan aidosti pahoillaan ja ymmärtävän kipusi. Pyydä häntä vaikka selittämään, miltä sinusta tuntuu ja katso, onko hän ymmärtänyt.
2. Kykeneekö miehesi analysoimaan itseään ja käytöstään, ymmärtämään syitä ja seurauksia. Näkeekö hän itsessään korjattavaa - siis muulloinkin kuin nyt mokattuaan.
3. Onko miehesi valmis kanssasi pariterapiaan, parisuhdekurssille tai tekemään parisuhdeharjoituksia?
4. Ymmärtääkö miehesi, että hänen yletön mustasukkaisuutensa on ongelma ja onko hän valmis pyrkimään siitä eroon?

Jos vastaus noihin kysymyksiin on pääsääntöisesti "ei" niin valitettavasti miehesi ei muutu ja tulee pettämään sinua uudestaan.

Käyttäjä Rita2 kirjoittanut 29.08.2016 klo 21:50

Hei! Voin tunteen mitä läpi käyt. Mulle selvisi vajaa kuukausi sitten sama asia mutta useampi kerta. En voi sanoin kuvailla mitä läpi käyn. Tuntuu et tuhoan itseni kun ajattelen kaikkea. Lääkärissä käyty ja pilleleitä saatu mut en voi työelämässä olla niin pöhnässä. Valitsin vain unilääkkeet joilla pääsen uuteen päivään. Valitettavasti en voi lohtua tuoda koska itse tosi alamäkeä menossa. Kysyn vaan miksi? Kaikki piti olla hyvin! Olet sen verran nuori et sulla kaikki elämä edessä.