Mies jäi kiinni huorissa käymisestä
olemme olleet jo vuosia yhdessä. Mies on ollut aina hyvin mustasukkainen. Hän on myös mustasukkainen saamastani huomiosta ja kokee helposti jäävänsä ulkopuoliseksi keskustelussa. Riitoja on ollut paljon tälläisten asioiden pohjalta. Mies on kova kirjoittelemaan netin keskustelupalsoille. Minun netinkäytön hän kokee useasti liialliseksi. Kavereita hänellä ei juurikaan ole, tai ne ovat pariskuntia jotka tunnemme lähinnä minun kauttani. Nyt mies erään riidan jälkeen oli käynyt huorissa. Tilannut netin sexwork sivulta hotellissa olevalta hupakolta 30min session hintaa 100e. Sain tämän selville sattumalta. Mieheni näytti puhelimestaan jotain ja paluunäppäintä painaessani aukesi viestit-osio, jossa huomioni kiinnittyi englanniksi käytyy keskusteluun. Siitä lähti sitten tilanne vyörymään. Tuntuu uskomattomalta, että mies joka pelkää niin paljon minun pettävän häntä, pettää itse. Kysymykseen”miksi” ei löydy vastausta. Seksi on meillä luistanut hyvin. En tapaa pihdata, enkä käytä seksiä kiristyskeinona mihinkään. Jotenkin on vaikea ymmärtää koko asiaa. Mikä saa miehen toimimaan noin päättömästi. Hän ei todellakaan halua nyt erota. Lupaa tehdä kaikkensa, että suhteemme jatkuisi. Voiko tälläisen jälkeen enään luottaa? onko muilla teillä kokemuksia tästä? Olen tutustunut sexwork-sivustoon perinpohjin. Miehet kirjoittavat siellä huorista, aivan kun arvostelisivat autojen ominaisuuksia. Tsekkiläisiä huoria on siellä paljon. Toki suomalaisiakin yrittäjiä on. Kuvat on jotenkin muovisen oloisia, silikooneineen kaikkineen. Lähinnä tulee olo, että hyväksikäytetty on tuo mies seksihimonsa kanssa.