Mies ja "vieraat"naiset
Hei,olen 50v. nainen ja haluaisin muiden mielipiteen minun tämän hetkiseen tilanteeseen.Olen naimisissa 47v. miehen kanssa ja yhteiseloa on ollut jo 21v.Tällähetkellä mieheni on ”rakastunut” 26v .naiseen jolla on kaksi pientä lasta 2v ja 4v.Tämä nainen väittää myös rakastavansa miestäni ja heillä on tämä juttu kestänyt jo puoli vuotta lähinnä tekstaillen ja soitellen,koska naisella on nämä pikkuiset niin ei tapaamisia voi olla kovin usein.Mieheni muutti pois,ja minä jäin meidän yhteiseen kämppään.Olen ajatellut kertoa tälle nuorikolle mieheni taustoista ja touhuista,koska en haluaisi hänen pilaavan elämäänsä ”vanhan”ukon kanssa,koska minä näen ettei heillä voi olla tulevaisuutta.Mieheni on tällähetkellä työtön ja hänellä on myös alkoholin kanssa ongelmia ja hän on tosiaankin kova rakastuileen..ei tämä nuorikko ensimmäinen ollut,niitä on tullut ja mennyt aika liuta tässä vuosien aikana.Minulla on kyllä ollut pitkä pinna tämän ukkelini kanssa ja olen paljon katellut hänen touhujaan läpi sormien,mut tämä taitaa nyt olla tässä..mieheni osaa olla erittäin hurmaava,kiva ja seurallinen..kotioloissa hän on täysi ”sohvaperuna” ja möllöttäjä joka ei paljon puhu,mut ans kattoo kun ollaan liikenteessä niin jo silmät vilkkuu..minun tunteet käyvät nyt sellaista vuoristorataa..itketty on ja paljon.En haluaisi luovuttaakkaan,koska on vielä kovasti tunteita tätä miestäni kohtaan,jota kyllä oikeesti ihmettelen..oonko ihan järjissäni?!!!!