Mies ja naisystävät
Ja taas tätä aihetta, mutta kun ei ole muuta kanavaa mihin puhua ja purkaa tuntojaan niin te rakkaat ihmiset saatte sitten kärsiä.😞
MIehelläni on naispuoleisia ystäviä ja paljon. Ja ei siinä mitään. Mutta hän etsii niitä koko ajan lisää. Ja jos kysyn asiasta niin vastaus on että eikö hänellä saisi olla ystäviä.. 😑❓
Eilen sattui tilanne jossa hän oli koneella ja kävin hänen luonaan jossa hänellä oli viesti auki josta kävi ihan selvään ilmi että kyseessä treffipalsta ja hän on kiinnostunut kyseisestä naisesta paljonkin..ja jos tämä nainen ottaisi yhteyttä häneen. Kysyin asiasta niin hän sanoi kirjoittavansa että mistä tämä nainen on saanut hänen osoitteensa. Tällöin sanoin että hän valehtelee ja kerroin näkemiseni. Tähän hän reagoi niin että poistui paikalta. Sanoin että hän ei voi aina vain mennä pois, jolloin hän tuli takaisin ja sanoi että totta kai hän on kiinostunut tietämään että miksi sillä naisella on tämä hänen postinsa.
Ja sitten hän aloitti sen että minä en kestä kun hän on konella.. ja siihen tuli sitten minun tekemiset ja laiskuudet samaan kasaan. JOlloin olin vain hiljaa ja sain taas paskaa niskaani.
Illalla ennen nukkumaan menoa sanoin sitten että joko hän sai tietoon että miksi tällä naisella oli hänen osoitteensa.. Ja jatkoin että sopivatko profiilit treffipalstalla yhteen tämä naisen kanssa.
Näin.. ja aamulla hän oli kuin ei mitään?!
En siis tiedä mitä tehdä? En voi lähteä mihinkään kun en oikein tunne ketään ja lapsia en voi jättää yksin..
Siis 😠😠
Mitä teen väärin?