Mies ilmoittikin olevansa valmis eroon, paniikki!
Hei kaikki!
Olen pitkän parisuhteen/avioliiton aikana elänyt melkoista vuoristorataa. Tässä on saanut kokea uusioperheen haasteet, pettämiset ja viimeiset seitsämän vuotta olen ollut puolisolleni ilmaa. Hän on pettänyt minua varmaa lähes koko meidän yhdessä olon ajan. Olemme olleet naimisissa yli kymmenen vuotta ja meillä on yksi yhteinen lapsi.
Viimeiset seitsämän vuotta on ollut melkoista helvettiä, en ole itkenyt, voinut huonosti kenenkään vuoksi niin kuin tämän miehen. Kun sain tietää pettämisistä, aloitin henkisen kiristämisen avioerolla, kun hän ei suostunut keskustelemaan tilanteesta ja käymään asioita läpi.
Viime viikonlopulla hän sitten ilmoitti, että nyt sitten erotaan…
Ensimäinen yö oli yhtä helvettiä ko. ilmoituksen myötä, en nukkunut silmällistäkään ja aamulla lähes anelin, että yritetään vielä kerran. Se kaikki nöyryytys, tuska ja itku unohtui täysin ja lupasin jopa muuttaa itseäni, en enää jankuttaisi asioista!
Ei hyvänen aika sentään, mitä hittoa minun päässäni oikein pyörii?? Olenko läheisriippuvainen? Minuun iski käsittämätön paniikki, että jään yksin, miten selviän kaikesta?
Siis olin itse kiristänyt miestä erolla, ajanut hänet nurkkaan useita kertoja, jotta hän olisi avannut suunsa ja nyt kun tilanne tuli sitten oikeasti eteen, tuntuu kuin elämäni loppuisi tähän paikkaan!
Mies olikin valmistautunut kaikkeen henkisesti jo useita kuukausia ja oli saanut kylmetettyä tunteensa, nyt tilanne on hänelle selkeä. Minä alan vasta rämpimään totuudessa ☹️
Olen todella pettynyt omaan ajatuksen kulkuun, sillä on totta, että eroa olen harkinnut jo vuosia, mutta miksi se nyt sitten tuntuu maailman pahimmalta asialta??
En uskalla edes pysähtyä aloilleni, valtava ahdistus iskee oitis, yöllä en uskalla laittaa silmiä kiinni, kylläpä yöt ovatkin pitkiä…
-glitter-