Mies ilmoitti yhtäkkiä, ettei enää rakasta ja haluaa erota
Päätin kirjoittaa tänne, kun tuntuu, että hajoan muuten kokonaan. Elikkäs avomieheni ilmoitti minulle yhtäkkiä, että hänestä tuntuu ettei hän enää rakasta minua ja on parempi erota. Ennen tätä kaikki ollut normaalia ja vain kahta päivää aikaisemmin huomasin, että hän oli outo ja etäinen. Yli kymmenen vyotta yhteistä elämää takana ja vielä viime kuussa lapsistakin ollut puhetta. Nyt kuitenkin mies on välillä lähes normaali ihana itsensä ja kuin nappia painamalla yhtäkkiä muuttuu kuin toiseksi ihmiseksi. Tuntuu, että hän oikein yrittämällä yrittää olla kylmä ja etäinen minua kohtaan, kutsuu kuitenkin aika-ajoin vielä minua muruksi tai muilla hellittelynimillä. Nukutaan edelleen samassa sängyssä. En voi ymmärtää, miten muka yhtäkkiä vain lakkaa rakastamasta, epäilen että tässä on joku kolmas osapuoli puskemassa häntä päätöksiin, joihin hän ei ole vielä valmis. Hän vaikuttaa olevan niin sekaisin päästään, mielialat muuttuvat ja käyttäytyminen minua kohtaan muuttuu usean kerran päivässä. Hän on alkanut käydä ”ajeluilla” ja on poissa useita tunteja. Hän valehtelee, missä kaikkialla on käynyt, sillä olen ottanut kilometrit ylös matkamittarista. Mitään asioita ei olla vielä alettu järjestelemään, enkä aio itse sitä aloittaa ennen kuin mies itse tekee aloitteen siihen suuntaan. En oikein tiedä, mitä vastauksia tähän kaipailen, ehkä tukea ja tsemppejä eniten. Onkohan tästä vielä mahdollista nousta, tuleeko mies katumaan päätöstään ja onko enää yhteistä tulevaisuutta??? Kaipaan ja rakastan häntä niin, enkä voi uskoa, että rakkaus on vain kuollut… 😥😦😭💔