Mies ei tunnista tunteitaan eikä puhu mitään
Olen 37 ja mies 40. Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja lapsiakin on kolme kipaletta. Olin kotona lasten kanssa about 10 vuotta ja noin kolme vuotta sitten kun menin kotivuosien jälkeen kouluun, parisuhde muuttui. Tahtoisin hellyyttä ja läheisyyttä ja yhteistä aikaa miehen kanssa, mutta mies on todella flegmaattinen minkään suhteen. Hän ”masentuu” ja vetäytyy entisestään, kun ei saa seksiä ja mitä enemmän etääntyy ja hiljenee sen vähemmän haluan häntä. Asiasta on puhuttu monen monta kertaa, mutta jotenkin hän ei tajua tai huomaa muutosta itsessään. On aivan hurmaava, iloinen ja reipas kun saa seksiä ja aivan lamaantunut, puhumaton ameeba kun ei saa. Nyt ei ole kuukauteen! puhunut eikä lähestynyt miuta, kun mie päätin etten tee aloitetta. Näin se meillä menee aina. Tunteet alkaa olla aika kuolleet, mutta kun se erokaan ei oikein houkuttele. Mies on hyvä ja osallistuva isä. Seksi on mahtavaa kun sitä on. Tunnepuoli on hänellä vaan tooodella hukassa. Pariterapiassa ollaan käyty ja vähän aikaa meni hyvin, kunnes mies lopettaa yrittämisen. Jos olen kiukkuinen tai väsynyt en saa tukea, hän vaan vetäytyy kuoreensa ja etääntyminen alkaa. Kertokaa onko toivoa enää?! Miun voimat alkaa olla loppu.😭