Miehestäni tuli nainen
En löydä mistään vertaistukiryhmää tällaiselle ongelmalle, mutta kerronpa tarinani.
Keski-ikäisenä törmäsin mieheen joka oli minulle täydellinen, hän täytti kaikki kriteerini. Meillä oli samat harrastukset, ja valtavan hauskaa yhdessä. Hän halusi heti naimisiin, joten menimme nopeasti vihille ja ostin ihanan talon maalta. Elämä oli kerrassaan uskomatonta neljä vuotta, sitten hän muuttui pahatuuliseksi ja ilmoitti että hänen tunteensa minua kohtaan olivat kadonneet.
Tykkäsimme talostamme niin paljon että jäimme siihen kuitenkin, ensin eri sängyt, sitten eri huoneet, lopulta riidat menivät niin pahoiksi että hän muutti pois. Olin todella onneton. Täysin murtunut. Oli kulunut kahdeksan vuotta tapaamisestamme. Sitten sain yhtäkkiä tietää että hän kävi hoidoissa, hänestä tulisi nainen.
Olihan hän kertonut että tykkäsi joskus pukeutua naiseksi, mutta vakuutti että se riitti täysin. No ei sitten riittänytkään.
Tunnen itseni petetyksi pahemman kerran. Kukaan ei tajua tuskaani koska eihän tällaista tapahdu muille. Toinen nainen on se normaali eron syy. Se olisikin jotenkin ymmärrettävämpää kuin että hän itse on se toinen nainen. Ja miksi hän ei voinut varoittaa ja olla rehellisempi? Luin hänen tilityksensä netissä eräällä palstalla, hän kertoi suunnitelleensa tätä vuosikymmenet! HALOO! Olin kulemma hänen viimeinen yrityksensä elää kuiten hänen oletettiin elävän! Onpa kivaa tietää olleensa ihmiskoe…
Erosta on nyt jo kolme vuotta mutta olen edelleen katkera ja onneton. Vihainen. En haluaisi olla.