Mieheni ihastui työkaveriinsa
Tämän vuoden kevät ja kesä on mennyt sulatellessa sitä, että mieheni ihastui työkaveriinsa. Ensin hän jäi asiasta kiinni viime keväänä kun huomasin hänen lähettelevän tekstareita todella useasti. Samaan aikaan hän puhui eräästä naistyökaveristaan ja ei ollut vaikea ajatella kenelle tekstarit menivät. KUn kysyin asiasta, mieheni pelästyi ja puhui ensin, että hän vain auttoi työkaveriaan jossain sydänsuruissa, mutta lopulta myönsi, että kyllä hän oli ihastunut naiseen, mutta nyt se loppuisi.
Niin uskoin kunnes juhannuksena taas huomasin, että jotain on menossa. Kyllä sen miehestään näkee, jos ajatukset ovat koko ajan jossain muualla. Silloin sanoin suoraan, että olet vapaa menemään naisen matkaan, jos haluat, että en sinua tässä pidättele. No, mieshän pelästyi vallan kamalasti ja vannoi, että haluaa olla vain minun kanssani ja nyt on homma loppu sen toisen kanssa.
Eihän heillä sitten ollut ollut muuta kuin kahvittelua ja sitten tekstareiden lähettelyä. Mutta asia loukkaa kyllä paljon näinkin. Että mies vaan yhtäkkiä onkin ihastunut toiseen ja lemmenviestit kulkee kännykästä toiseen.
Nainen olisi halunnu enemmän, mutta mies sanoi, että siinä hänellä tuli stoppi, että sänkyyn hän ei mennyt.
Ihmettelen vaan sitä naistakin, nuorempi sinkku-nainen, että eikö hänellä ollut mielessä, että vaimo on olemassa, että josko hänen tekemiset loukkaisivat minua. Olenko jotenkin pudonnut kelkasta, että ovatko työpaikkaihastumiset ihan ok. Minun mielestäni eivät ole. Kun ollaan naimisissa niin ollaan naimisissa, ei silloin aleta ihastumaan kehenkään toiseen. Omat ajatukset pitää pystyä pitämään kurissa.
Olemme asiasta keskustelleet paljon ja olemme yhdessä, vaikka takaraivossani onkin mielessä, että josko homma taas uusii ja että koska voin sitten taas luottaa mieheni sanoihin.