Miehen uskottomuus

Miehen uskottomuus

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 12.09.2020 klo 10:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 12.09.2020 klo 10:35

Eilen oli elämäni pahin päivä tähän mennessä. Nainen soitti minulle kertoi että on ollut jonkinlaisessa suhteessa yli 2 vuotta avomieheni kanssa. He tapasivat muutama kuukausi ennen meitä. Mies sanoo suhdetta puhtaaksi seksiksi, mutta miehen sanomiseen en luota nyt. Olemme onnellisia,muutettiin kesällä yhteen enkä ymmärrä miten mies on voinut tehdä näin. Rakastan miestäni liikaa enkä pysty eroamaan hänestä ainakaan vielä. Hän pyytelee anteeksi ja vannoo että rakastaa vain mua. Välit katkaisee tähän naiseen. En voi käsittää enkä ymmärtää tilannetta. En ole nukkunut yhtään yöllä. Mies ei osaa selittää mitään. On kuulemma vain ollut niin tyhmä ja syyttää 30 kympin kriisiä.  Olen aivan hukassa enkä tiedä mitä teen. Meillä on siis asiat oikein hyvin ollut. Mies saa seksiä aina kun haluaa ja onkin kovin seksuaalinen ihminen ja on sen kertonutkin. Mikä saa ihmisen tekemään noin ja kaikki on hyvin ja toista rakastaa? Kaipaisin vertaistukea nyt.

Käyttäjä kirjoittanut 12.09.2020 klo 11:33

Olin aiemmin naimisissa eri miehen kanssa ja hänkin petti minua. Mutta tämä on petos on kestänyt koko meidän suhteen ajan niin tuntuu paljon pahemmalta. Olo on aivan kamala enkä näe valoa enää missään.

Käyttäjä HerKaramazov kirjoittanut 13.09.2020 klo 13:28

Moi!
mä en voi käsittää miten jotkut ihmiset pystyvät elämään kaksoiselämää. "Kun en kunnolla pysty elämään tätä yhtäkään" - Juice.

Onko se periytyvää vai putsaako pettäjä omatuntoaan sillä että hokee itselleen "kaikki muutkin näin tekee"

Pettäjältä saattaa puuttua kyky mennä petetyn asemaan?

Rakastat miestäsi liikaa että et voi ajatella et pistät pelin poikki - edellisestä herää kysymys rakastatko/kunnioitatko sinä itseäsi?

En osaa kuin esittää kysymyksiä? Vastaukset sinun täytyy rakentaa itsellesi...Voimia!