miehen kylmä luonne
Olen seurustellut puolisen vuotta. Mies on kaikin puolin ihana ja olen rakastunut. Suhde eteni nopeasti ja tällä hetkellä olen oikeastaan aina hänen luonaan vaikka oma kotikin on. Syynä osin se että lyhyempi työmatka ja muutenkin parempi sijainti. suhde muuttui muutenkin vakavaksi nopeasti.
On kuitenkin huonoja hetkiä niin kuin varmaan joka suhteessa.
Ongelmia tulee kun tulee erimielisyksiä.. nyt tullut töistä. Mies tekee paljon ylitöitä jopa yli 12 tuntisia päiviä ja on stressaantunut. Kun pyydän aikaa itselle tulee paskaa niskaan.En saa määrätä työaikoja. Toinen asia on läheisyys. Mies kyllä tykkää että olen kainalossa ja nukutaan lähekkäin mutta ei koskaan tule itse halaamaan eikä halua seksiä yhtä usein kun minä (korkeintaan 2 kertaa viikossa). Kun seksiä on nautin siitä todella. Tuntuu ettei m ies halua minua ja että olemme ennemmin hyviä ystäviä. Mies on myös sanonut ettei halua enää lapsia. Hänellä 1 ennestään. Itse olen 27 ja todella lapsirakas ja toivon omaa lasta.
Olemme saman henkisiä ja meillä on ihanaa yhdessä mutta tuo miehen kylmä luonne satuttaa. On todella julma sanallisesti kun suuttuu ja mököttää vuorokauden. Ja ei tunnu välittävän vaikka itken. Suuttumus menee itsestään ohi ja mies osaa sen jälkeen keskustella. Luulen että olen se ongelma koska en ole puhunut tunteistani avoimesti. Mies ei ole sanonut rakastavansa minua vaikka olen hänelle rakkauteni tunnustanut.
Tunnen myös itseni yksinäiseksi. kavereilla lapsia ja opiskelukaverit eri puolella suomea. Tällä hetkellä ei ketään kenen kanssa voisin käydä esim. ostoksilla tai lenkillä.
Tuntuu että olen umpikujassa. en tiedä mitä pitäisi tehdä. Toisaalta tuntuu että turha jatkaa mutta miksi luovuttaa kun useimmiten tuntuu niiin ihanalta ja kuljen pää pilvissä.
Toivoisin teiltä mielipiteitä ja kommentteja.