Miehen käyttäytyminen eron aikana/jälkeen ihmetyttää..
Heippa!
Minua ihmetyttää suuresti miksi mies käyttäytyy niin oudosti eron jälkeen..
Tässä hieman taustaa:
Olemme seurustelleet 3,5 vuotta, asuttu omistusasunnossa vuosi ja oltu kihloissa 2 vuotta. Meillä on viime kuukaudet ollut aika riidantäyteisiä koska mies juo itsesnä liian humalaan kun käy ulkona. Näinä iltoina voi sattua mitä vaan, muiden naisten kanssa muhinointia baarissa, itseänsä vahingossa satuttamista, kotiin tulemisen unohtuminen jne jne. Mies itse sanoi pistävänsä korkin kiinni hetkeksi koska haluaa panostaa parisuhteeseen. Kun seuraava lauantai koitti ja kaverit oli lähdössä baariin, päätti hän tulla päättämään meidän parisuhteen, jonka jälkeen lähti kolmeksi päiväksi juomaan (pitkät pyhät). Hän kuitenkin muisti kertoa että rakastaa minua edelleen yhtä paljon, haluaa minua ja pitää minua täydellisenä naisena hänelle, mutta joku ahdistaa eikä hän tiedä mikä. Hän haluaa pitää taukoa. Sanoin hänelle että tauko ei onnistu, sillä olemme molemmat jumissa saman katon alla, eikä kummallakaan ole varaa muuttaa pois tms. Eli siinä pisteessä hän lopetti suhteen.
Tämän jälkeen hän on käyttäytynyt erittäin kummallisesti. Lähettää ”huomionhakuisia” viestejä, soittaa turhasta syyllistäviä puheluita ja kiukuttelee. Piikittelee minua asioista jotka olen ”hoitanut huonosti” parisuhteemme aika (siivoaminen yms. turhuudet).
Pankkiin hän ei olisi halunnut mennä, eikä haluaisi myydä asuntoa. Kuitenkin sanoo useasti että ”ei tässä muutakaan sit varmaan voi”. Naureskeltiin jopa yhdessä meidän tilanteelle kun sovittiin että ollaan väleissä koska joudutaan asumaan yhdessä.
Hän on lähdössä Thaimaaseen muutaman päivän päästä ja tuntuu että hän vetkuttelee asunnon myymistä ja siihen liittyviä asioita että ne hoidettaisiin hänen reissunsa jälkeen.
Juttelin hänen äitinsä kanssa ja hän sanoi, että mies ei nyt vaan tiedä mitä haluaa ja on ihan varma että asiat järjestyy ja että mies tarvitsee vaan omaa aikaa hetkeksi.
Olen nyt ihan hukassa, että mitä mies ajattelee.. Välillä hän on erittäin kylmä ja välillä heittää mukamas hyvää läppää..
Auttakaa, ja kertokaa miten mies käyttäytyy jos haluaa erota ja onko tänä nyt vaan joku vaihe?