Miehen haluttomuus

Miehen haluttomuus

Käyttäjä Puutteessaparisuhteessa aloittanut aikaan 14.04.2021 klo 19:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Puutteessaparisuhteessa kirjoittanut 14.04.2021 klo 19:18

Olen 40v ja mieheni 50v. Miehen haluttomuus on kestänyt jo vuosia. Seksiä on enintään kerran kuussa. Se tuntuu siltä etten enää kelpaa hänelle. Se aiheuttaa minulle mustasukkaisuutta,surua ja ahdistusta. 

Käyttäjä halko7 kirjoittanut 19.09.2021 klo 00:16

Tämähän on nyt jo hivenen vanha aihe, mutta kun kukaan ei ole tähän mitään kommentoinut niin minäpä sitten kommentoin. Etenkin kun näkökulmani on sellainen jota en ole oikeastaan koskaan kenenkään nähnyt tarjoavan syyksi, aina vaan puhutaan pitkän parisuhteen 'kulumisesta', stressistä ja noista muista.

Mutta ihan omasta kokemuksesta tulee mieleen kysyä että millainen suhteenne on noin muuten? Miten kohtelet miestäsi? Meillä näet arki pelaa ihan hyvin, mutta vaimo on sellainen aika itsepäinen ja ehkä vähän oman napansa tuijottelijakin joka tekee vain mitä itse haluaa, minkä verran itse haluaa ja milloin haluaa. Päivittäisessä elämässä asia tulee esiin niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin esimerkiksi elokuvan valitsemisessa. Jos minä haluaisin katsoa elokuvan X joka häntä ei niin kiinnosta niin minä katson sen sitten yksin tai en ollenkaan, hän ei kuitenkaan missään tapaukesssa jää seurakseni sitä katsomaan. Kun aikanaan totesin että sama meininkihän toteutuu elämän eri osa-alueiden lisäksi myös makuuhuoneessa, ei vaan yksinkertaisesti enää huvita. Ihan jo alkukuukausina sain kyyneleitä kirvoittavia töykeyksiä vastaukseksi jos erehdyin pyytämään jotain joten ei liene yllätys että jo ensimmäisen vuoden jälkeen vaimoni äityi hämmästelemään vähäistä seksinhaluamistani.

En tietenkään sanonut mistä kiikaasta koska en halunnut pahoittaa hänen mieltään.

Mutta jotain tuollaistakin sietää pohtia jos kumppanille ei seksi maistu.