Miehellä tunteet hukassa.

Miehellä tunteet hukassa.

Käyttäjä Kyllä se siitä aloittanut aikaan 23.07.2020 klo 17:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kyllä se siitä kirjoittanut 23.07.2020 klo 17:34

Vertaistukea,onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa ja miten olette selvinneet?Olemme mieheni kanssa olleet kuusi vuotta yhdessä,joista kaksi naimisissa. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Mieheni kertoi kolmisen viikkoa sitten,että hänellä on tunteet minua kohtaan viilenneet ja tuntuu että kipinä on hukassa. Meillä on siis pidemmän aikaa mennyt huonosti,olen aikaisemmin yrittänyt puhua mutta hän vain sanoi että kaikki on hyvin. Hän sanoi että haluaa kuitenkin yrittää korjata asiat ja itse olen samaa mieltä. Muutama päivä sitten juttelimme ja kyselin hänen tuntemuksia näiltä kolmelta viikolta,niin hän sanoi että hänen mielestään on mennytkin huonompaan suuntaan asiat ja tuntuu että hänellä on tunteet viilenneet entisestään minua kohtaan kun on ääneen sanonut asioita.. tämä tuli täytenä yllätyksenä minulle,koska luulin että meillä oli alkanut menemään paremmin. Mieheni ei osaa sanoa nyt mitä haluaa..olen ehdottanut asumuseroa, mutta ei halua.. ei ole ollut suostuvainen yrittämään parisuhdeterapiaakaan. Sanoin hänelle, että joko hän sitten itse käy terapeutilla juttelemassa ja selvittämässä ajatuksiaan tai minä muutan pois vähäksi aikaa. Hän valitsi terapian ja aikoo mennä. Sovimme myös että emme tee nyt hätiköityjä päätöksiä vaikka nyt tuntuu ontolta ja kurjalta, yritämme nyt tosissaan kokeilla käytettävissä olevia vaihtoehtoja. Kolmansia osapuolia ei kuulema ole.