On paha olla.
Olen ollut mieheni kanssa 16v, meillä on 4 lasta, vanhin 10v.
Takana on molempien masennusta; ensin mieheni ja sittemmin minun.
Tammikuussa sain tietää että miehelläni on suhde työpaikallaan toisen naisen kanssa, ja se on kai saanut alkunsa jo syksyllä. Samassa syssyssä hän kertoi saaneensa minussa tietyistä jutuista tarpeekseen, eikä muutenkaan tiedä rakastaako enää.Fyysistä pettämistä ei ole tapahtunut, ainakin niin hän sanoo.
Hän lupasi kuitenkin lopettaa yhteydenpidon naiseen, ja selvitellä kanssani suhdettamme.
Meni viikko kaksi, ja aloin taas epäillä… viikko sitten ratsasin hänen sähköpostinsa, ja kävi ilmi että suhde jatkui, eikä ollut ehkä loppunutkaan, ainakaan pitkäksi aikaa. Nyt sain tietää kuka nainen on, ja sen että hänkin on tahollaan naimisissa.
Nyt olemme edenneet siihen pisteeseen että juuri nyt ainakaan eivät pidä yhteyttä ( nainen pelkää että kerron hänen miehelleen..) .
Mieheni harkitsee eroa, itse en halua erota. Yhteistä elämää ja perhettä on niin paljon, ja rakastan häntä edelleen.
Seksielämä meillä sujuu, muuten hän ei kuulemma oikein tiedä tunteeko muuta kuin toveruutta..
Olen pyytänyt mahdollisuutta korjata virheeni– ja sitä teenkin– mutta se ei välttämättä riitä. Vaadin että eroa ei tehdä hätäisesti. Sitten mies kysyy kuinka kauan odotetaan.. ja toisaalta hän ei itse tiedä koska hän tietää. Nyt hän on vielä surullinen siitä että menetti ihastuksensa..
Koko ajan pelkään että hän aloittaa pettämisen taas.
Haluan luottaa ja uskoa, koska rakastan.
EN halua erota.
Miten kauan tuollaisesta ihastumisesta yli pääseminen kestää? Ainakaan niin kauan en suostu eropäätöksiin kun hän ajattelee toista–naimisissa olevaa– naista.
Miten voin saada hänen rakkautensa takaisin, jos sitä ei enää ole?
Tuntuu kauhean väärältä että minä olin hänen tukenaan hänen masennuksensa ajan, olen hänen tukenaan hankaluuksissaan vanhempiensa kanssa, pesen sukat ja kalsarit, hoidan lapset.
Sitten kun minä väsyin ja masennuin, hän katsoi sen oireet viakseni ja etsi freshimpää seuraa muualta. Ja aika ironista on sekin, kun aloin tuntea pääseväni ylös suosta vihdoinkin, läjähti tämä paukku kasvoille,,
Älkää sanoko että eroa ja etsi parempi.