Hei!
Törmäsin tässä uudessa parisuhteessani minulle uuteen dilemmaan; mies kertoi villinä poikamiesvuosinaan kerran käyttäneensä maksullista naista kokeilumielessä. Tapahtumasta on jo vuosia. Tämä ajatus ja mielikuva siitä jäivät kalvamaan mieltäni, enkä saa tuon teon tuomaa kuvotuksen tunnetta mielestäni. Miehellä on muutenkin varsin värikäs seksihistoria naisten kanssa, joka ei sinäänsä minua haittaa, se on mennyttä eikä mitenkään koske minua. Tuo prostituoidun käyttäminenhän ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus minua kohtaan, enkä siitä ole edes vihainen. En vain voi ymmärtää miksi sellaista on pitänyt ”kokeilla” kun olisi varmasti saanut ilmaiseksikin. Suurin ongelma tässä on tämä kuvotuksen tunne ja aina kun mies esim.koskettaa, tulee tuo mielikuva ja likaisuus mieleeni..
Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Itse en vielä tiedä haluanko keskustella asiasta enää, mutta koen tämän niin nolona asiana etten haluaisi kenenkään kuulevan siitä. Minulla on muutenkin rankkoja aikoja takana ja olen vastikään käynyt läpi suuria henkisiä traumoja, joiden haavoja edelleen parantelen ja punnitsen mielessäni että olenako valmis ottamaan tämän riskin. Olen kuitenkin löytänyt ihmisen, johon olen rakastunut…
Kokemuksia/neuvoja/mietteitä?