Lupauksia, Lupauksia

Lupauksia, Lupauksia

Käyttäjä Daiwa aloittanut aikaan 11.10.2012 klo 19:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Daiwa kirjoittanut 11.10.2012 klo 19:59

Olen ollut nyt yli 4 vuotta parisuhteessa, ja tyttöystäväni on ollut sen kokoajan talleilla töissä toisella paikkakunnalla ja asunut siellä. Ongelma on se että aina kun hän lupaa jotain niin ne ovat aina turhia lupauksia, mitä ikinä sitten lupaakaan. Kun hänen pitäisi tulla luokseni, niin ei vastaa enään sitten puhelimeen eikä pidä mitään yhteyttä pariin päivään ja minä vain odotan ja odotan.. Se särkee sydämen. Ja aina sillä on joku uus selitys sitten, mitä en aluksi usko yhtään mutta sitten ne vaan aina jotenkin unohtuu. Ja nyt hän lupasi koko kevään ja kesän että kun työt loppuvat nyt syksyllä, niin hän muuttaa luokseni asumaan ja on vain sitä odottanut. Ei mutta sama jatkuu.. ei vastata puhelimiin ym. vaikka luulin kaiken olevan kunnossa. Välillä kuulen jostain muualta että on ollut juomassa tai jossain muualla, vaikka väittänyt olevansa töissä.. miten hän voi tuottaa toiselle noin paljon kärsimystä? ei hän ikinä kuuntele mitä haluaisin sanoa mun sisältä, itken vain monet päivät ja mietin millaista on olla onnellinen, koska sitä en oo ollu 4 vuoteen ☹️

Olen ollut niin paljon maassa tämän 4 vuoden aikana tuon tytön takia enkä tiedä mitä pitäisi tehdä kun rakastan niin paljon, mutta ei ole kuulunut paljoa vastakaikua.. En pysty ottaan mitään asioita tosissani enään epäilemättä, koska yleensä petyn ja vajoan alas. Aina saa pettyä uusiin valheisiin. 😞