Luovutaanko me ?

Luovutaanko me ?

Käyttäjä paca aloittanut aikaan 04.12.2008 klo 18:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä paca kirjoittanut 04.12.2008 klo 18:21

Hei kaikki,
Olen uusi käyttäjä ja nyt on eka kerta kun kirjoitan avoimesti…minua vähän jännitää koska minun äidikieli ei ole suomi, joten kirjoitusvirheita on varmasti runsasti. Pää asia on että saatte selvä, niin minä toivon…
Olen ollut onneton avioliitossani ja täällä viikolla pyysin mieheltäni että lähtisin antaisit meille aikaa….niin meillä on 2 pientä lasta.
Jos voisin luokitella, meillä ei ole ollut mitään ”vakava” ongelma, siis ei väkivalta, ei alkoholi väärikäyttöä, ei pettämistä…mutta kun ei tää luokitus mitään auttaa elämässä ja jokainen varmasti koe omat ongelmat eri tavalla…minusta tuntuu että on meillä vakava ongelma…
Eli, olemme 10 vuotta naimisissa ja 3 vuoden aikana vaan mennyt kauemmaksi ja kauemmaksi toisistaan. Siis, kavereiden ja lasten kanssa kaikki on hyvin ja rauhallista. Me kaksi vaan emme ole olemassa enää, siis, ei seksiä, ei hellyyttä, ei kivaa silloin kun kahdestaan ollaan. Kaikki energiaa menee lapsiin ja kouluun/työhön…
Olen hyvin väsynyt yritämisestä, niistä tuhannesta yrityksistä, jotka tuovat meille korkeitaan viikon sovinto sitten olemme taas samassa tilassa…emme yksinkertaisesti osataan korjata tilanne.
Mutta, olihan minulla kysyttävä..
Tuntuuko teistä että nykyisin luovutetaan lian helposti suhteista?
Halusin olla mieheni kanssa loppu elämän, mutta ei tällä tavalla, olemme nuoria (mä 29 hän 30) ja elämme kuin vanhuksia..sanoin hänelle että meillä on kaikki tarvittavat emme vaa osataan enää…

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 05.12.2008 klo 11:27

Hei,

Surullista kuulla, että olet noin onneton. Ilmeisesti miehesi ei suostu keskustelemaan kanssasi??? Ymmärtääkö hän, että olet onneton?

Ymmärsinkö oikein, että olette menneet yhteen hyvin nuorina n. 20-vuotiaina???
Millaisista asioista nautit elämässäsi - ihan itse esim. harrastatko jotain vai onko perhe ainoa elämänsisältösi?

Käyttäjä tähänkö on tultu kirjoittanut 31.12.2008 klo 10:12

Hei älkää luovuttako! Etsikää apua, vaikkapa kirjasta Venus ja Mars törmäyskurssilla. Sain sen joululahjaksi, vaan liian myöhään, mies oli jo liian rakastunut toiseen, ennenkuin tajusimme tilanteemme kuviot.

Ihmiset havittelevat kaikkea ihmeellistä ja olematonta, eivätkä huomaa mitä heillä jo on, eivätkä ymmärrä hoitaa ja rakastaa, ennekuin on liian myöhäistä.
Tehkää töitä rakkautenne eteen, se varmasti kannattaa.