Luottamus

Luottamus

Käyttäjä HvKa aloittanut aikaan 15.01.2024 klo 11:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä HvKa kirjoittanut 15.01.2024 klo 11:32

Hei  Olen 35 vuotia mies  minulla on 3 lasta . Parisuhteessa on ollut ongelmia jo viimekesästä asti erinäisiä riitoja rahasta sekä lastenkasvatuksesta seksinmäärästä eli vaimo päättää milloin sitä on milloin ei. Seksiä ja intohimoa ei ole oikeastaan koskaan ollut tässä suhteessa . Vaimo sairastui 3 vuotta sitten sairauteen on jo toipunut mutta tarkkaa syyttä ei löytynyt on siitä asti ollut kelan rahalla  ja minä olen oikeastaan tuonut rahan lainanmaksuun noin 2000e  plus perheen muut kulut. Viimesyksynä vaimo palasi töihin ja sovimme että maksamme asuntolainan puoliksi alkoi kulua useampia päiviä siitä että vaimo ei ollut hoitanut omaa osuttaan niin pankki vei minun tililtäni rahan  ja näin on käynyt syksyn mittaan usein . olen tehnyt monta vuotta ylipitkiä päiviä että saan rahaa perheen elätykseen ja myös omiin harrastuksiin  joita nyt aikuis iällä ole kuin yksi. Taustalla on  useita hoitamattomia loppuun palamisia esimerkkinä kun olen ollut useamman päivän samoilla silmillä töiden takia niin kotona en ole saanut rauhaa nukkua . Nyt vaihdoin työpaikkaa jotta oma pääkoppa pysyisi kasassa  olin 2 viikkoa työreissussa ja tulin uudeksivuodeksi kotiin  join kaksi olutta ja olin niin väsynyt että oksennus tuli oluen vaahdosta  Seuraavana päivä iltana vaimo ehdottaa saunassa Eroa ja minua se järkytti kovasti  oli kuulemma katsonut asuntoakin valmiiksi  ja ehdotti että ei myytäisi yhteistä kotia pois vaan lapset voisivat asua täällä . Minun pitää kuulemma hoitaa pääkoppani kuntoon  no varasin ajan työterveys psykolokille  ja parin kerran jälkeen sain läheteen adhd testeihin ja samana .   hän oli kertonut kaikki nämä minun psykolokilla käynit mitä olin hänelle kertonut niin kaverilleen. Aamulla kysyin vaimolta  ethän ole kertonut näitää psykoloki käyneistä kenellekään ja adhd testeistä  koska en viellä käsitellyt itse asiaa päässäni niin kenellekkään  niin hän vastasin en tosiaankaan  ja hänellä tuli yllätävän kiire töihin  olisi vain kiva tietää mitä muuta hän on minulle valehdellut  jopa itse aloin harkitsemaan eroa  koska suhteessa ei ole kaikki kunnossa läheisyyttä on vain jos itse yritän pussata tai halata hän ei sitä tee ja kohta en teen minäkään  saati jos ehdotan seksiä niin  yleensä vaimo keksii jonkin riidan ettei sitä ole eikä tule

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 kuukautta, 3 viikkoa sitten. Syy: Kirjotus virheen poisto
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten. Syy: Kirjotus virheen poisto